Урок 30. Елементи музичної мови – динаміка, регістр, штрихиВступ Ми тільки починаємо пізнавати та розуміти музичну мову. Вона складається з високих і низьких, голосних і тихих, коротких та довгих звуків, які постійно рухаються; то швидко, то повільно, то поступово, то стрибками. І всі ці можливості використовують для створення художнього образу музичного твору. Пригадаймо це на прикладі вже знайомої нам веснянки „Розлилися води”. Продовження розучування веснянки "Розлилися води” Караоке. Веснянка "Розлилися води” Розповідь про елементи музичної мови Продовжимо розмову про елементи музичної мови. Ми вже знаємо мелодію, лад, ритм і метр, а сьогодні розглянемо кілька нових елементів: регістр, штрихи та динаміку. Регістр у музиці – це висота звучання мелодії. Штрихи – це прийоми виконання звуків: протяжно, зв’язно чи коротко і відривчасто. Динаміка – це сила звучання музики. Спробуйте визначити ці елементи у вже знайомій вам п’єсі "Зайчик дражнить ведмедика”. Слухання. Д. Кабалевський. "Зайчик дражнить ведмедика” Аналіз прослуханого твору Вирізнити в музиці зайчика і ведмедика нам допомогли регістр, штрихи та динаміка. Зайчика композитор зобразив у високому регістрі, короткими звуками, легкими пасажами вгору та вниз, танцювальним характером. Зайчик у високому регістрі повторює мелодію ведмедика, неначе дражнить його. Ведмедика Кабалевський зобразив у низькому регістрі; за допомогою важких, довгих звуків. Повторення одних і тих самих звуків створило ефект „тупцювання” на місці. Завдання Що в музиці називають динамікою? Що в музиці називають регістром? Наведіть приклади високого і низького регістрів Який російський композитор є автором музичної п’єси „Зайчик дражнить ведмедика”? Які ще його твори ви знаєте? Якими засобами музичної виразності композитор створив художні образи зайчика та ведмедика? Підсумки уроку Сьогодні на уроці ми познайомилися з динамікою, регістром і штрихами, - елементами музичної мови, а також пригадали та виконали веснянку „Розлилися води” і прослухали п’єсу російського композитора Дмитра Кабалевського „Зайчик дражнить ведмедика”. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2035 | |
Школа. Ти — школяр. Умій дружити. Дорога від дому до школи |
Л. Забашта «Рідна мова», М. Сингаївський «Колискова пісня, колискова...» |
Комбінована аплікація. Послідовність дій під час виготовлення комбінованої ап... |
Панно для класної кімнати |
Висівання насіння квітів у відкритий ґрунт |
Всього коментарів: 0 | |