Урок 33. Елементи музичної мови – тембрВступ На минулих уроках ми розглянули кілька музичних інструментів. Сьогодні ми познайомимося ще з кількома, дізнаємося більше про один з елементів музичної мови – тембр. Спочатку пригадаємо і виконаємо пісню „Чабанець”. Продовження розучування пісні „Чабанець” Караоке. Пісня „Чабанець” Розповідь про групи інструментів симфонічного оркестру Інструменти симфонічного оркестру поділяють на групи. Дерев’яна духова група – це кларнет, фагот, флейта і гобой. До мідної духової групи симфонічного оркестру належать валторни. До ударної групи симфонічного оркестру належать литаври. Розповідь про симфонічну казку С. Прокоф‘єва "Петрик і Вовк” Сьогодні ми продовжимо знайомство з музичними темами героїв симфонічної казки Сергія Прокоф’єва „Петрик і Вовк”. Для створення музичних образів композитор ретельно підбирав музичні інструменти за їх забарвленням звуку, виражальними та зображальними властивостями. Забарвлення звуку, притаманне різним голосам або інструментам, називають тембром. Прослухайте кілька тем із симфонічної казки Сергія Прокоф’єва „Петрик і Вовк”. Поміркуйте, які музичні інструменти ведуть кожну з них Слухання. С. Прокоф‘єв. Симфонічна казка "Петрик і Вовк”. Теми Кицьки, Дідуся, Вовка, Мисливців Аналіз прослуханого твору Тему Кицьки в казці виконує дерев’яний духовий інструмент кларнет. Його звучання виразно передає м’які, скрадливі рухи Кицьки. Тему Дідуся виконує фагот – найбільший із дерев’яних духових інструментів. Він наслідує голос Дідуся – звучить низько, навіть хрипло. Тему Вовка в симфонічній казці „Петрик і Вовк” сильно й гучно виконують мідні духові інструменти – три валторни. Тему Мисливців виконують усі інструменти дерев’яної духової групи: флейта, гобой, кларнет, фагот. Композитор з’єднав чотири музичні фарби разом і створив нову, „густу” фарбу, як це роблять художники. Завдання Назвіть інструменти дерев’яної духової групи симфонічного оркестру Що називають музичним тембром? Які музичні інструменти ведуть теми Кицьки та Дідуся із симфонічної казки С. Прокоф’єва „Петрик і Вовк”? Підсумки уроку Сьогодні ми більше дізналися про важливий засіб музичної виразності – тембр – забарвлення звуку, яке можна порівняти з кольором у живописі. Тембр музичних інструментів допомагає композитору створювати музичні образи. Допомогли нам це зрозуміти теми головних персонажів із симфонічної казки Сергія Прокоф’єва „Петрик і Вовк”. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1780 | |
Охайність й особиста гігієна першокласників: як правильно вмиватися, купатис... |
Російська народна казка «Лисичка» |
Об’ємні вироби з паперу. Виготовлення ялинкових прикрас. Новорічна гірлянда |
Що вивчає курс «Основи здоров'я». Здоров'я та його ознаки. Практична ... |
Декоративна форма й колір. Практична робота «Диво-птах» |
Всього коментарів: 0 | |