Показано матеріалів: 701-710
|
Урок 112 (письмо) Тема: Письмо рядкових і великих букв Г, г ("ге") та Ґ, ґ ("ґе"), складів та слів із ними. Списування з друкованого текстуМета: закріплювати навички написання рядкових і великих букв Г, г ("ге") та Ґ, ґ ("ґе"); формувати вміння диференційованого написання великих і малих букв; розвивати мовлення, вміння передавати свої спостереження й почуття засобами слова, дрібну моторику руки; виховувати у дітей охайність, старанність. |
|
Урок 111 (письмо) Тема: Письмо великої букви Ґ ("ґе"), складів та слів із неюМета: навчити писати велику букву Ґ ("ґе"), склади та слова з нею; розвивати спостережливість, кмітливість; виховувати акуратність, працелюбність. |
|
Урок 110 (читання) Тема: Закріплення знань про звукові значення букв Г, г ("ге") та Ґ, ґ ("ґе"). Урок-інсценізаціяМета: закріпити знання про звукові значення букв г та 0 навчити ставити запитання до тексту; розвивати фонематичний слух, навички виразного читання, дикцію, пам'ять та увагу; виховувати любов до читання, повагу та товариськість. |
|
Урок 109 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви ґ ("ґе"), складів та слів із неюМета: навчити писати малу букву "ґе", склади та слова з нею; розвивати вміння складати речення зі слів; виховувати акуратність, терплячість. |
|
Урок 108 (читання) Тема: Звук [ґ]. Позначення його буквами Ґ, ґ ("ґе")Мета: навчити розрізняти в мовленнєвому ряді звук [ґ] та читати слова з новою буквою, римувати слова; розвивати фонематичний слух та артикуляцію учнів; розширювати словниковий та фразеологічний запас дітей; виховувати дбайливе ставлення до птахів. |
|
Урок 107 (письмо) Тема: Письмо великої і рядкової букв Г, г ("ге")Мета: вчити учнів писати велику і рядкову букви Г, г ("ге") у власних та загальних назвах; закріплювати їх уміння робити звукові моделі слів, розпізнавати слова за їхніми моделями; розвивати зв'язне мовлення, фонематичний слух; дрібні м'язи руки; формувати навички самоконтролю; виховувати почуття охайності та поваги до однолітків, працелюбність. |
|
Урок 106 (читання) Тема: Закріплення знань про звук [г], букви Г, г ("ге")Мета: закріплювати літературну вимову звука [г]; формувати навички читання з буквою "ге"; удосконалювати вміння робити звуковий та звуко-буквений аналіз слів, складати речення за поданою схемою, вміння складати казку за серією малюнків, вчити знаходити слова за ознаками; розширювати словниковий запас учнів; розвивати увагу, мовлення, фонематичний слух дітей, уміння давати правильні відповіді на поставлені питання; виховувати почуття взаємодопомоги, бережливе ставлення до природи та до жителів лісу. |
|
Урок 105 (письмо) Тема: Закріплення вміння писати вивчені буквиМета: закріплювати вміння писати раніше вивчені букви, склади і слова з ними; вчити списувати з друкованого і рукописного текстів; вдосконалювати навички звуко-складового аналізу слів; розвивати зв'язне мовлення, увагу; виховувати охайність, старанність. |
|
Урок 104 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви г ("ге")Мета: навчити писати рядкову букву г ("ге"), правильно з'єднувати її з іншими літерами; збагачувати словниковий запас учнів, удосконалювати вміння робити звуко-буквений аналіз, відгадувати загадки, складати речення із запропонованими словами; розвивати творче мислення, увагу, мовлення учнів; виховувати повагу до праці, бажання охороняти і любити природу. |
|
Урок 103 (читання) Тема: Звук [г]. Позначення його буквами Г, г ("ге")Мета: ознайомити учнів з літерами Г, г ("ге"), їх назвою та звуковим значенням; формувати навички читання слів із цією літерою, удосконалювати вміння виконувати звуко-буквений, складовий аналіз слів, уміння ставити наголос, сприяти збагаченню та активізації словникового запасу учнів; розвивати спостережливість, фонематичний слух і зв'язне мовлення учнів, вміння узагальнювати та удосконалювати сказане, добирати за поданою звуковою схемою слова; виховувати любов до тварин і шанобливе ставлення до природи. |