Урок 105 (письмо) Тема: Закріплення вміння писати вивчені буквиМета: закріплювати вміння писати раніше вивчені букви, склади і слова з ними; вчити списувати з друкованого і рукописного текстів; вдосконалювати навички звуко-складового аналізу слів; розвивати зв'язне мовлення, увагу; виховувати охайність, старанність. Обладнання: картка з правилами роботи на уроці; предметні малюнки; плакат "Правильно сиди під час письма"; картки з друкованими та рукописними літерами; робочий зошит. ХІД УРОКУ І. Організаційний момент 1. Все уважно розглядай. 2. Точну відповідь шукай. 3. Розум, слух, гостре око, терпіння розвивай. 4. Намагайся, щоб про тебе сказали: "Молодець!" II. Мотивація навчальної діяльності учнів - Сьогодні на уроці ми будемо подорожувати. А куди саме ми поїдемо, ви дізнаєтеся, відгадавши загадку Лесі Вознюк. Взимку - чорний і сумний, Навесні він гомінкий, Влітку - щедрий і зелений, Восени - жовто-багряний. (Ліс) - А їхати ми будемо на такому транспорті, щоб умістився увесь наш клас. Будинок дивний знаєш ти, Людей чимало там завжди. Та він на місці не стоїть, А по дорозі все біжить. (Автобус) - А проводжати нас лісом буде його мешканець. Він із казки, він із пісні, Зуби в нього, як залізні, Капустину він гризе. Зветься звір на букву 3. (Зайчик) - Що ж, вирушаймо! III. Повідомлення теми і мети уроку - Сьогодні ми разом із Зайчиком повторимо написання всіх раніше вивчених букв. IV. Повторення вивченого матеріалу 1 Гра "Віднови букву" 2 Повторення гігієнічних правил письма 3 Повторення назв ліній сітки зошита 4 Повторення написання великих і рядкових букв Б, б ("бе"), Д, д ("де") 1) Аналіз елементів букв. Учитель виставляє рукописні букви на дошку. - З яких елементів складається велика буква Б ("бе")? (Складається з трьох елементів: довгої прямої літі з заокругленням внизу вліво, короткої прямої горизонтальної літі, що починається з заокруглення, і правого півовала.) - З яких елементів складається рядкова буква б ("бе")? (Складається з овалу і прямої лінії з плавним поворотом праворуч угорі.) - З яких елементів складається велика буква Д ("де")? (Складається з двох елементів: довгої прямої літі з горизонтальною петлею і правого великого півовала.) - З яких елементів складається рядкова буква д ("де")? (Складається з двох елементів: овалу і нижньої петлі.) 2) Письмо букв у робочому зошиті. Фізкультхвилинка (пальчикова гімнастика) 5 Письмо складів - Але перед нами наступна перешкода. Це річка, яку нам потрібно перейти, побудувавши місток з цеглинок. - Запишіть склади в робочі зошити. - Дуже добре впоралися ми і з цією перешкодою. Але, щоб пройти, нам потрібно ще й слова скласти і записати. А Зайчик нам допоможе своїми малюнками швидше відшукати слова. (Учитель вивішує на дошку малюнки.) (Рибка, мавпа, замок, візок, зірка) - Молодці! Ми впоралися із завданням, перейшли через місток. Але за деревом на нас чекає, відгадайте, хто. Навіть в спеку, відчайдуха, Не скидає він кожуха. Взимку ж холоду боїться. Лізе до барлоги грітись. (Ведмідь) - Ведмедик теж нам приготував завдання і, лише виконавши його, ми пройдемо далі по лісу. Але перед цим Ведмедик пропонує нам трішки відпочити. Фізкультхвилинка 6 Письмо слів Зразок: лак - лік. Рука - (ріка), віл - (вал), сама - (сома). - Молодці! Ви швидко впоралися із цим завданням. Тому Ведмедик пропонує вам виписати слова з буквою "де". Весна, лід, ліс, садівник, вода, пенал, бинт. - Ведмедик дякує нам за роботу, він нас пропускає. 7 Письмо речень - Назустріч нам - їжачок. Він хоче перевірити, як ми складаємо і записуємо речення, списуємо з друкованого і рукописного тексту. 1) Списування з рукописного тексту. - Спишіть речення, яке написав нам їжачок. УУш псиомі. УУилоись ПШ) моззжо. Узоню - 2) Списування з друкованого тексту. - Побудуйте правильно речення. (Учитель вивішує на дошку картки зі словами, учні складають і записують речення.) трактора. ґ N Ми V У коло /- акваріума. V у /- коло /- "\ сів Лесик V. ^ (Ми коло трактора. Лесик сів коло акваріума.) - Ви дуже добре впоралися з останнім завданням у чарівному лісі. Тому їжачок хоче дати нам цікаве додаткове. Ми повинні роз'єднати слова в реченні, яке записав їжачок, і написати його. А Зайчик знову допоможе, він намалював малюнок, на якому вказано, про що це речення. ТатокупивТимковівелосипед. V. Підсумок уроку - Ось завершилася наша подорож чарівним лісом. Час повертатися додому. Зайчик дякує нам за нашу допомогу. Він довів жителям лісу, що учні нашого класу впораються з будь-яким завданням. - Написання яких букв ви повторили на сьогоднішньому уроці? - Завдання від якого звіра вам найбільше сподобалося? - Яке завдання для вас було найскладнішим? - Для того щоб подякувати вам, Зайчик приготував ребуси. Розгадайте їх. (Канава, підвал, слава) Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3672 | |
Коротка форма пояснення письмового додавання. Творча робота над задачею |
На уроці образотворчого мистецтва. Побудова і записування речень, що передают... |
Симетричне вирізування. Витинанки. Серветки (з паперу) |
Як побачити казку |
Різноманітність дитячих ігор. Значення гри у житті дитини |
Всього коментарів: 0 | |