Урок 112 (письмо) Тема: Письмо рядкових і великих букв Г, г ("ге") та Ґ, ґ ("ґе"), складів та слів із ними. Списування з друкованого текстуМета: закріплювати навички написання рядкових і великих букв Г, г ("ге") та Ґ, ґ ("ґе"); формувати вміння диференційованого написання великих і малих букв; розвивати мовлення, вміння передавати свої спостереження й почуття засобами слова, дрібну моторику руки; виховувати у дітей охайність, старанність. Обладнання: предметні малюнки (ґава, гуска); сюжетний малюнок "До нас завітали гості"; різнокольорові літери; робочий зошит. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань Гра "Впіймай слово на гачок" - Яке слово відрізняється від інших? Кора - гора - кора - кора Калина - калина - Галина - калина Грай - край - край - край Кава - кава - кава - ґава (Гора, Галина, грай, ґава) - Яке слово означає назву птаха? Назвіть звук, який ми чуємо на початку цього слова. - Яке ще слово відповідає на питання хто? Назвіть звук, який ми чуємо на початку цього слова. - Які слова починаються одним звуком? Назвіть його. - Якою буквою позначається звук [г] на письмі? - Яке слово пишеться з великої літери Г ("ге")? Чому? - Назвіть перший звук у слові, що залишився. Якою буквою він позначається на письмі? III. Повідомлення теми і завдань уроку IV. Вивчення нового матеріалу 1 Написання рядкових і великих букв Г, г ("ге"), Ґ, ґ ("ґе") - Які букви схожі між собою? Чим вони відрізняються? - Коли ми вживаємо велику літеру? 2 Утворення і написання складів На дошці - різнокольорові літери, ґеґаиуґгогвн - За кольором утворіть склади. Назвіть їх і запишіть на дошці та в зошитах. 3 Гра "Назвіть слово, в якому є записаний склад" - Чому люди ходять у гості? (Б основі цього звичаю лежить прагнення людей до спілкування.) - Що означає бути гостинним господарем? (Гостинність - уміння прийняти гостя, щоб йому було добре, приємно, цікаво.) - Чи доводилося комусь із вас почуватися незручно, перебуваючи в гостях? - Чим це можна пояснити? - Що слід робити, щоб перебування у вашому домі приносило гостям задоволення? (Заздалегідь дізнатися про інтереси гостей, подумати, чим їх зайняти, пригостити.) Ґудзик упав і скотився під ґанок. Ґава подумала: з'їм на сніданок. І гонорово ґава ходила, Ґудзик шукала - ґулю набила. Фізкультхвилинка (пальчикова гімнастика) V. Розвиток зв'язного мовлення 2 Творча робота - Ідучи за стрілками, прочитайте прислів'я і запишіть його. - Як ви розумієте це прислів'я? Фізкультхвилинка VI. Списування з друкованого шрифту - Чи любите ви гратися? - Які ігри вам найбільше подобаються? - Спишіть із тексту "Весела гра" останні два речення. VII. Підсумок уроку - Написання яких літер ми повторили на уроці? - Які звуки вони позначають на письмі? - У яких словах з написаних речень є названі звуки? Укажіть їх позицію в слові. - Яке з цих слів ви написали з великої літери? Чому? - Пригадайте, яке прислів'я ви записали на уроці? - Розкажіть, як ви будете приймати вдома своїх гостей. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2173 | |
Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна пі... |
Охорона природного довкілля |
Вітальна листівка до Дня перемоги |
Декоративна форма й колір. Практична робота «Диво-птах» |
І. Франко «Лисичка і Журавель». Прислів'я |
Всього коментарів: 0 | |