Показано матеріалів: 1021-1030
|
Урок № 32 Тема: Поняття візерунка та орнаменту (на елементарному рівні). Спрощення форм рослинного світу під час створення орнаменту. «Опішнянський глечик»Мета: закріплювати поняття «декоративний малюнок», «елемент», «орнамент»; навчати учнів знаходити найкраще розташування елементів для створення лінійного візерунка; засвоювати основи декоративної композиції; закріплювати навички роботи в техніці лінійного малюнка; продовжувати ознайомлювати з силуетними формами, декором, рослинними орнаментами, процесом узагальнення форми; навчати міркувати; продовжувати навчати дітей працювати за зразком; розвивати дрібну моторику руки; розвивати естетичне сприйняття навколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості; виховувати спостережливість, акуратність, увагу. |
|
Урок № 31 Тема: Розширення уявлень про декоративне прикрашання форм геометричними елементами. Поєднання силуетної форми та декору. «Прикрашаємо торт».Мета: ознайомлювати учнів з основними поняттями «декоративний малюнок», «елемент», «орнамент»; навчати розташовувати якнайкраще елементи для створення лінійного візерунка; засвоювати основи створення декоративної композиції; закріплювати навички роботи в техніці аплікації; почати ознайомлювати з силуетними формами, декором, рослинними і геометричними орнаментами, процесом узагальнення форми; навчати міркувати; навчати дітей працювати за зразком; розвивати дрібну моторику руки; розвивати естетичне сприйняття навколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості; виховувати в учнів спостережливість, акурат¬ність, увагу. |
|
Урок № 30 Тема: Складові частини будівлі. Визначення основного (геометричного) характеру форми будівлі. «Чарівна країна».Мета: ознайомлювати учнів із простими геометричними фігурами, основними складовими споруд; надавати учням поняття про архітектуру як синтетичний вид мистецтва; ознайомлювати з архітектурними пам’ятками України; надавати первинні навички роботи у техніці відбитка; навчати міркувати; формувати у дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати характерні особливості архітектурної форми та її частин; розвивати кмітливість; аналітичне мислення під час виконання дидактичних вправ; продовжувати формувати в дітях уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; стимулювати розвиток допитливості; виховувати дбайливе і шанобливе ставлення до пам’яток архітектури та історії, гарний смак, акуратність, увагу. |
|
Урок № 29 Тема: Поняття про будову фігури людини (тулуб, голова, руки, ноги), порівняння цих частин за формою та розміром. «Веселий клоун»Мета: продовжувати ознайомлювати учнів зі скульптурою як видом образотворчого мистецтва, з поняттям «рельєф»; продовжувати закріплювати навички роботи з пластичними матеріалами; надавати початкове уявлення про будову людини; навчати порівнювати частини тіла за формою та розміром; формувати у дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати характерні риси напівоб’ємної форми; закріплювати навички основних видів ліплення; розвивати вміння передавати свої почуття, емоції, настрій скульптурними засобами; розвивати дрібну моторику руки; виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, екологічну культуру. |
|
Урок № 28 Тема: Зображення в об’ємі птахів, тварин з урахуванням пропорцій. Узгодження основної форми з елементами декору. «Домашні улюбленці».Мета: продовжувати ознайомлення учнів зі скульптурою як видом мистецтва; надавати первинні відомості про види скульптури; ознайомлювати учнів із поняттями «кругла скульптура», «пам’ятник», «статуя», «статуетка», «рельєф»; закріплювати навички роботи з пластиліном (глиною); ознайомлювати з поняттям «анімалізм» як жанром образотворчого мистецтва; збагачувати та закріплювати в дітей уміння сприймати, розрізняти та аналізувати характерні особливості об’ємної форми; закріплювати навички основних видів ліплення, передавання форми та побудови предметів; розвивати дрібну моторику руки; стимулювати розвиток допитливості; виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, екологічну культуру. |
|
Урок № 27 Тема: Цілісність форми. Особливості створення складної форми на основі простих форм в об’ємі. «Кумедні пінгвіни».Мета: на первинному рівні ознайомлювати учнів зі скульптурою як видом мистецтва; закріплювати навички роботи з пластиліном (глиною); ознайомлювати з поняттям «анімалізм» як жанром образотворчого мистецтва; збагачувати та закріплювати в дітей уміння сприймати, розрізняти та аналізувати характерні особливості об’ємної форми; закріплювати навички основних видів ліплення, передавання форми та побудови предметів; розвивати дрібну моторику руки; стимулювати розвиток допитливості; виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, екологічну культуру. |
|
Урок № 26 Тема: Симетрія як засіб гармонізації форми. Ознайомлення з технікою монотипії. «Дивовижні метелики».Мета: ознайомити дітей з деякими фактами з життя метеликів, характерними особливостями будови комах; продовжити формувати поняття про виражальні можливості теплих та холодних кольорів; розвивати сприйняття, вміння бачити прекрасне у природі та мистецтві, образне мислення, фантазію; виховувати бережливе ставлення до природи, викликати бажання зберегти, її красу. |
|
Урок № 25 Тема: Елементарні поняття про гармонію споріднених кольорів. «Весняна галявина».Мета: активізувати пізнавальний інтерес до мистецтва і природи; навчати свідомо виконувати лінійну будову малюнка, використовуючи лінію горизонту і відомі правила перспективи; формувати вміння самостійно знаходити рішення художніх завдань, що відповідають обраній техніці; розвивати пам’ять, увагу, кругозір учнів; творче та художнє мислення, уяву і фантазію; уміння, пов’язані з передаванням розміру і пропорцій, зорове сприйняття і просторове мислення як основу опанування малюнка; формувати емоційну чуйність до краси природи, уміння помічати її дивні особливості; виховувати дбайливе ставлення до природи. |
|
Урок № 24 Тема: Створення засобами кольору певного за характером виразного образу.Елементарні поняття про гармонію споріднених кольорів (наприклад, блакитний – синій – фіолетовий, світло-зелений – зелений – темно-зелений тощо). «Природа прокидається».Мета: навчати передавати настрій за допомогою кольору та його відтінків; узагальнювати форму; формувати прийоми роботи з ножицями; надавати початкове уявлення про виражальні можливості кольору та його роль у створенні художнього образу; продовжувати формувати в дітей уміння працювати у команді, аналізувати, порівнювати, узагальнювати; розвивати творчу уяву, спостережливість, акуратність, увагу; виховути почуття прекрасного; збуджувати в учнів інтерес до творчої діяльності в умовах практичної роботи. |
|
Урок № 23 Тема: Поглиблення знань про колір, його виражальні можливості. Асоціативне сприйняття кольорів ("веселий”, "легкий”, "ніжний” тощо). «Весняне чудо-дерево»Мета: навчати передавати настрій за допомогою кольору та його відтінків; узагальнювати форму; формувати прийоми роботи з ножицями; надавати початкове уявлення про виражальні можливості кольору та його роль у створенні художнього образу; продовжувати формувати в дітей уміння працювати у команді, аналізувати, порівнювати, узагальнювати; розвивати творчу уяву, спостережливість, акуратність, увагу; виховути почуття прекрасного; збуджувати в учнів інтерес до творчої діяльності в умовах практичної роботи. |