Показано матеріалів: 1001-1010
|
УРОК 17 ТЕМА: СЛОВА ВВІЧЛИВОСТІ (ЧАРІВНІ СЛОВА)Мета: поповнювати словниковий запас учнів; активізувати знання лексики; формувати комунікативну компетентність, мовленнєву культуру школярів; розвивати діалогічне мовлення, пам’ять, мислення; виховувати ввічливість, повагу до старших і однолітків. |
|
УРОК 16 ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ ТРАНСПОРТУМета: ознайомлювати учнів зі словами — назвами транспорту; активізувати знання лексики та уміння будувати зв’язне висловлювання; розвивати мовленнєву активність, творчу уяву, спостережливість, пізнавальний інтерес; прищеплювати навички ввічливої поведінки в транспорті; повагу до людей різних професій. |
|
УРОК 15 ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ ПРОФЕСІЙ (КИМ БУТИ?)Мета: ознайомлювати учнів із тематичною групою слів — назв професій; формувати уміння правильно вживати слова в своєму мовленні, зв’язно висловлювати думку; розвивати спостережли-вість, мислення, творчу уяву, пізнавальну активність; виховувати повагу до різних професій, розуміння необхідності кожної професії в житті людей. |
|
УРОК 14 ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ ЯВИЩ ПРИРОДИМета: розширювати уявлення дітей про явища природи; поповнювати словниковий запас учнів; розвивати вміння вживати вивчені слова у мовленні, пізнавальну активність, фантазію; виховувати естетичні смаки, почуття любові до природи. |
|
УРОК 13 ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ ПІР РОКУ (ЧОТИРИ СЕСТРИ)Мета: уточнити і розширити уявлення учнів про пори року; поповнювати й активізувати лексичний запас учнів; розвивати творчі здібності школярів, уяву, фантазію, мовленнєву активність; ви-ховувати любов до природи, інтерес до народної творчості. |
|
УРОК 12 ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ ЗВІРІВ (У ЗООПАРКУ)Мета: збагачувати й активізувати лексичний запас школярів; удосконалювати мовленнєві навички, уміння будувати висловлювання на основі почутого, малюнків; розвивати мовленнєві вміння і навички, діалогічне мовлення; пам’ять, спостережливість, увагу; виховувати любов до тварин, інтерес до усної народної творчості. |
|
УРОК 11 ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ ПТАХІВ (НАШІ ПЕРНАТІ ДРУЗІ)Мета: збагачувати й активізувати лексичний запас учнів; удосконалювати мовленнєві навички; формувати вміння будувати зв’язне висловлювання на основі почутого, власних спостережень, малюнків; розвивати пізнавальну та мовленнєву активність; творчу уяву; виховувати бережливе ставлення до птахів, любов до рідного краю. |
|
УРОК 10 ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ РОСЛИН (У ЦАРСТВІ РОСЛИН)Мета: збагачувати й активізувати лексичний запас учнів; формувати вміння будувати висловлювання українською мовою на основі власних спостережень, почутого, за малюнками; удосконалювати мовленнєві навички; розвивати творчу уяву, фантазію, спостережливість, пізнавальну активність; прищеплювати любов до природи, бажання берегти її та охороняти. |
|
УРОК 9 ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ КВІТІВ (У ЦАРСТВІ КВІТІВ)Мета: ознайомлювати учнів із тематичною групою слів — назвами квітів; активізувати словниковий запас учнів; розвивати вміння слухати й розуміти українську мову; розповідати за малюнками; ви-ховувати естетичні смаки; прищеплювати почуття любові до природи, бережливе ставлення до неї. |
|
УРОК 8 ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ ЯГІД (ДАРУНКИ ЛІТА)Мета: ознайомлювати учнів із тематичною групою слів — назвами ягід; активізувати лексичний запас школярів, уміння будувати висловлювання українською мовою; удосконалювати мовленнєві навички; розвивати естетичний смак, спостережливість, пам’ять; виховувати любов до природи. |