Показано матеріалів: 981-990
|
УРОК 3 Тема. Здоров’я і хвороби. Інфекційні та застудні хвороби. Їх профілактика, щеплення проти нихМета: дати уявлення учням про те, що таке хвороба, які бувають хвороби; пояснити, що таке щеплення і для чого його роблять; вчити запобігати хворобам; формувати навички здорового способу життя; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я. |
|
УРОК 2 Тема. Щоденне піклування про своє здоров’яМета: дати учням уявлення про здоровий спосіб життя; вчити учнів дотримуватися правил здорового способу життя; розвивати логічне мислення; виховувати бажання щоденно дотримуватися корисних для здоров’я звичок. |
|
УРОК 1 Тема. Що вивчає курс «Основи здоров’я». Здоров’я та його ознаки. Практична робота «Дерево здоров’я»Мета: дати уявлення учням про те, що таке здоров’я, про значення здоров’я для людини; навчити учнів називати ознаки здоров’я, порівнювати самопочуття здорової і хворої людини; розвивати мислення, мовлення; виховувати бажання піклуватися про своє здоров’я. |
|
У переддень літніх канікул. Правила поведінки влітку. Чи бувають канікули для ввічливості, культури?
УРОК 17 Тема: У переддень літніх канікул. Правила поведінки влітку. Чи бувають канікули для ввічливості, культури?Мета: передбачити можливі ситуації на канікулах і вчити учнів правильно в них поводитись; розвивати вміння аналізувати запропоновані ситуації; виховувати бажання бути вихованим у різних життєвих ситуаціях. |
|
УРОК 16 Тема: Секрети ввічливої людини. Все починається з малогоМета: узагальнити знання учнів про секрети вихованої людини, про правила поведінки вдома, у школі, в громадських місцях; спонукати до піклування про рідних. Близьких, оточуючих; виховувати любов та пошану до оточуючих. |
|
УРОК 15 Тема: Як побачити казкуМета: вчити помічати красу навколо себе; розвивати естетичні смаки, почуття прекрасного; виховувати любов до природи, бажання її оберігати. |
|
УРОК 14 Тема: Ми йдемо до школи вранці. Поведінка під час уроків і на перервах. Поведінка в їдальні, в бібліотеціМета: уточнити розуміння учнями поняття культура поведінки', вчити виявляти турботливе ставлення до оточуючих; розвивати навички культурної поведінки; виховувати звичку приходити на заняття своєчасно, першими вітатися зі старшими, з ровесниками. |
|
УРОК 13 Тема: Як правильно ходити в гості. Запрошення в гості. З подарунком чи без? Запізнення. Почуття міри. Правила поведінки в гостяхМета: вчити учнів основним правилам поведінки в гостях; ознайомити з особливостями підтримання бесіди в гостях; сприяти збагаченню словника чемними словами та виразами; виховувати почуття гостинності. |
|
УРОК 12 Тема: Зовнішній вигляд. Що таке зовнішній вигляд? З чого необхідно починати? Для чого людині люстерко? Режим дняМета: уточнити і закріпити найпростіші навички особистої гігієни; формувати переконання необхідності дотримання режиму дня для здоров’я дитини; розвивати вміння стежити за своїм зовнішнім виглядом; виховувати бажання завжди бути чистим і охайним. |
|
УРОК 11 Тема: Як вести розмовуМета: формувати вміння вести розмову виразно, чітко, не поспішаючи; вчити будувати діалог на конкретну тему; сприяти розвитку зв’язного мовлення; виховувати повагу до співрозмовника. |