У розділі матеріалів: 1349
Показано матеріалів: 1011-1020
Сторінки: «« 1 2 ... 100 101 102 103 104 ... 134 135 »»

УРОК 7

ТЕМА: СЛОВА —  НАЗВИ ОВОЧІВ І ФРУКТІВ (У САДОЧКУ Й НА ГОРОДІ)

Мета: ознайомлювати учнів зі словами —  назвами овочів та фруктів; активізувати лексичний запас дітей; формувати вміння зв’язно висловлюватися; розвивати діалогічне мовлення, спостережливість, пам’ять; прищеплювати любов до рідної мови, інтерес до української народної творчості; працелюбність.

1 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 7640 | Додав: SYLER

УРОК 6

ТЕМА: СЛОВА —  НАЗВИ ПОБУТОВОЇ ТЕХНІКИ (МАШИНИ —  НАШІ ПОМІЧНИКИ)

Мета: розширювати й уточнювати знання учнів про побутову техніку; розширювати словниковий запас учнів; розвивати мовленнєві уміння і навички, артикуляційний апарат; мислення, пам’ять; прищеплювати навички безпечного користування предметами побутової техніки.

1 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 10427 | Додав: SYLER

УРОК 5

ТЕМА: СЛОВА —  НАЗВИ МЕБЛІВ (У НОВІЙ КВАРТИРІ)

Мета: розширювати й уточнювати словниковий запас учнів; формувати вміння давати повні відповіді на запитання, будувати зв’язні висловлювання; розвивати комунікативні здібності учнів, уяву, пам’ять, мислення; виховувати чуття мовленнєвого етикету.

1 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 5707 | Додав: SYLER

УРОК 4

ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ ПОСУДУ (ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ МАЛЬВІНИ)

Мета: ознайомлювати учнів зі словами — назвами посуду; активізувати лексичний запас учнів; удосконалювати вміння будувати зв’язне висловлювання українською мовою; формувати комунікативну компетентність молодших школярів; розвивати мовленнєву активність, пам’ять; прищеплювати навички культурної поведінки за столом.

1 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 4127 | Додав: SYLER

УРОК 3

ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ ОДЯГУ

Мета: збагачувати й активізувати лексичний запас учнів; формувати вміння будувати висловлювання українською мовою; розвивати мовленнєві вміння й навички, уміння слухати й розуміти українську мову; виховувати бережливе ставлення до свого одягу, прищеплювати навички самообслуговування.

1 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 4870 | Додав: SYLER

УРОК 2

ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ ІГРАШОК (У КРАЇНІ ІГРАШОК)

Мета: ознайомлювати учнів зі словами — назвами іграшок; розвивати вміння вживати вивчені слова у мовленні, давати повну відповідь на запитання, складати зв’язне висловлювання; формувати комунікативні навички молодших школярів; виховувати бережливе ставлення до своїх іграшок, почуття товариства, дружби.

1 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 4478 | Додав: SYLER

УРОК 1

ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ ШКІЛЬНОГО ПРИЛАДДЯ

Мета: уточнити і розширити уявлення дітей про шкільне при¬ладдя; збагачувати й активізувати лексичний запас учнів; розвивати мовленнєві вміння і навички, творчу уяву, фантазію, комунікатив¬ні здібності школярів; виховувати бережливе ставлення до шкіль¬них речей, інтерес до навчання.

1 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 10847 | Додав: SYLER

Урок № 35

Тема: Урок-узагальнення. Вікторина.

Мета: закріплювати інтерес, емоційний відгук до образотворчого мистецтва; закріплювати знання учнів про засоби виразності в образотворчому мистецтві, про жанри живопису; закріплювати навички самостійної художньої діяльності, уміння передавати в малюнку своє ставлення до об’єкту, що зображується, досягаючи виразності образу; розвивати в дітей відчуття кольору, спостережливість, уміння порівнювати, висловлювати власну думку, творчі здібності; виховувати позитивні взаємини між учнями, почуття дружби та відповідальності.

1 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 2436 | Додав: SYLER

Урок № 34

Тема: Поняття «оригамі» як виду художньої роботи з папером. «Журавлик»

Мета: ознайомлювати учнів із мистецтвом оригамі; поглиблювати знання про історію та технологію мистецтва оригамі; навчати узагальнювати, відкидати зайве, несуттєве; формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати характерні особливості силуетних форм; розвивати просторове мислення, дрібну моторику руки; стимулювати розвиток допитливості; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, інтерес до мистецтва оригамі.

1 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 2896 | Додав: SYLER

Урок № 33

Тема: Створення декоративного образу із суцільного шматка пластиліну. Елементарна узгодженість об’ємної форми та декору. «Українські іграшки».

Мета: продовжувати надавати учням поняття про скульптуру як вид мистецтва, ознайомлювати з матеріалами та інструментами художника-кераміста; закріплювати поняття «декор» та «декорування», навички роботи з пластиліном (глиною); розвивальна: збагачувати та закріплювати в дітей уміння сприймати, розрізняти та аналізувати характерні особливості декоративної скульптури; закріплювати навички основних видів ліплення, передавання форми, рухів та декорування тварин; розвивати дрібну моторику руки; стимулювати розвиток допитливості; виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, екологічну культуру, любов до українського народного мистецтва.

1 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 2901 | Додав: SYLER