Показано матеріалів: 1011-1020
|
УРОК 7 ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ ОВОЧІВ І ФРУКТІВ (У САДОЧКУ Й НА ГОРОДІ)Мета: ознайомлювати учнів зі словами — назвами овочів та фруктів; активізувати лексичний запас дітей; формувати вміння зв’язно висловлюватися; розвивати діалогічне мовлення, спостережливість, пам’ять; прищеплювати любов до рідної мови, інтерес до української народної творчості; працелюбність. |
|
УРОК 6 ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ ПОБУТОВОЇ ТЕХНІКИ (МАШИНИ — НАШІ ПОМІЧНИКИ)Мета: розширювати й уточнювати знання учнів про побутову техніку; розширювати словниковий запас учнів; розвивати мовленнєві уміння і навички, артикуляційний апарат; мислення, пам’ять; прищеплювати навички безпечного користування предметами побутової техніки. |
|
УРОК 5 ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ МЕБЛІВ (У НОВІЙ КВАРТИРІ)Мета: розширювати й уточнювати словниковий запас учнів; формувати вміння давати повні відповіді на запитання, будувати зв’язні висловлювання; розвивати комунікативні здібності учнів, уяву, пам’ять, мислення; виховувати чуття мовленнєвого етикету. |
|
УРОК 4 ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ ПОСУДУ (ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ МАЛЬВІНИ)Мета: ознайомлювати учнів зі словами — назвами посуду; активізувати лексичний запас учнів; удосконалювати вміння будувати зв’язне висловлювання українською мовою; формувати комунікативну компетентність молодших школярів; розвивати мовленнєву активність, пам’ять; прищеплювати навички культурної поведінки за столом. |
|
УРОК 3 ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ ОДЯГУМета: збагачувати й активізувати лексичний запас учнів; формувати вміння будувати висловлювання українською мовою; розвивати мовленнєві вміння й навички, уміння слухати й розуміти українську мову; виховувати бережливе ставлення до свого одягу, прищеплювати навички самообслуговування. |
|
УРОК 2 ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ ІГРАШОК (У КРАЇНІ ІГРАШОК)Мета: ознайомлювати учнів зі словами — назвами іграшок; розвивати вміння вживати вивчені слова у мовленні, давати повну відповідь на запитання, складати зв’язне висловлювання; формувати комунікативні навички молодших школярів; виховувати бережливе ставлення до своїх іграшок, почуття товариства, дружби. |
|
УРОК 1 ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ ШКІЛЬНОГО ПРИЛАДДЯМета: уточнити і розширити уявлення дітей про шкільне при¬ладдя; збагачувати й активізувати лексичний запас учнів; розвивати мовленнєві вміння і навички, творчу уяву, фантазію, комунікатив¬ні здібності школярів; виховувати бережливе ставлення до шкіль¬них речей, інтерес до навчання. |
|
Урок № 35 Тема: Урок-узагальнення. Вікторина.Мета: закріплювати інтерес, емоційний відгук до образотворчого мистецтва; закріплювати знання учнів про засоби виразності в образотворчому мистецтві, про жанри живопису; закріплювати навички самостійної художньої діяльності, уміння передавати в малюнку своє ставлення до об’єкту, що зображується, досягаючи виразності образу; розвивати в дітей відчуття кольору, спостережливість, уміння порівнювати, висловлювати власну думку, творчі здібності; виховувати позитивні взаємини між учнями, почуття дружби та відповідальності. |
|
Урок № 34 Тема: Поняття «оригамі» як виду художньої роботи з папером. «Журавлик»Мета: ознайомлювати учнів із мистецтвом оригамі; поглиблювати знання про історію та технологію мистецтва оригамі; навчати узагальнювати, відкидати зайве, несуттєве; формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати характерні особливості силуетних форм; розвивати просторове мислення, дрібну моторику руки; стимулювати розвиток допитливості; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, інтерес до мистецтва оригамі. |
|
Урок № 33 Тема: Створення декоративного образу із суцільного шматка пластиліну. Елементарна узгодженість об’ємної форми та декору. «Українські іграшки».Мета: продовжувати надавати учням поняття про скульптуру як вид мистецтва, ознайомлювати з матеріалами та інструментами художника-кераміста; закріплювати поняття «декор» та «декорування», навички роботи з пластиліном (глиною); розвивальна: збагачувати та закріплювати в дітей уміння сприймати, розрізняти та аналізувати характерні особливості декоративної скульптури; закріплювати навички основних видів ліплення, передавання форми, рухів та декорування тварин; розвивати дрібну моторику руки; стимулювати розвиток допитливості; виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, екологічну культуру, любов до українського народного мистецтва. |