У розділі матеріалів: 1349
Показано матеріалів: 1041-1050
Сторінки: «« 1 2 ... 103 104 105 106 107 ... 134 135 »»

Урок № 11

Тема: Поняття про основні (жовтий, червоний, синій) та похідні (жовтогарячий, зелений, фіолетовий) кольори. Способи утворення похідних кольорів. Ознайомлення з прийомами користування гуашевими та акварельними фарбами, пензлями, палітрою. «Танок кольорів».

Мета: ознайомлювати учнів із трьома основними кольорами та їх похідними; ознайомлювати з поняттями «спектральне коло», «основний колір», «змішаний колір»; навчати відтворювати необхідний колір змішуванням основних кольорів; формувати у дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати кольори; розвивати дрібну моторику руки; стимулювати розвиток допитливості; виховувати естетичне сприйняття навколишнього світу; забезпечувати доброзичливу атмосферу.

1 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 3766 | Додав: SYLER

Урок № 10

Тема: Поняття про лінію горизонту. Розміщення елементів зображення з дотриманням їх просторового взаєморозташування (біля, над, під, зліва, справа, вгорі, внизу). «Осіннє дерево».

Мета: розкривати поняття «лінія зламу земля — небо», «лінія горизонту»; ознайомлювати дітей із ускладненням палітри, правильною побудовою композиції на аркуші паперу; навчати уміння передавати настрій за допомогою ліній; навчати учнів розподіляти площини на горизонтальні й вертикальні; активізувати спостережливість, фантазію, сенсорні уміння і навички; розвивати дрібну моторику руки; естетичне сприйняття учнями навколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості й уяву; виховувати розуміння понять «дружба», «колективізм».

1 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 4075 | Додав: SYLER

Урок № 9

Тема: Поняття композиції (на пропедевтичному рівні). Заповнення площини аркуша (велике зображення). «Хатинка під горою».

Мета: надавати початкові знання про лінію горизонту, правила розміщення елементів зображення з дотриманням їх просторового взаєморозташування (біля, над, під, ліворуч, праворуч, угорі, унизу); закріплювати вміння заповнювати площину аркуша за допомогою великого зображення; сприяти нестереотипності сприйняття учнями звичних об’єктів; активізувати фантазію, пошуки нестандартних рішень; розвивати дрібну моторику руки; розвивати естетичне сприйняття дітьми навколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості й уяви; виховувати екологічну культуру.

1 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 3311 | Додав: SYLER

Урок № 8

Тема:  Передавання простих форм в об’ємі. Ліплення природної форми за зразком. Правила роботи з пластиліном. Сімейка грибів.

Мета: розкривати поняття «ліплення», «об’ємне зображення»: ознайомлювати учнів із поняттями «рельєф», «плакетка»; надавати початкові навички роботи з пластиліном (глиною); навчати передавати основний, узагальнений характер форми в об’ємі; формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати характерні риси об’ємної форми; надавати первинні навички основних видів ліплення: розвивати дрібну моторику руки; стимулювати розвиток допитливості; виховувати естетичне сприйняття учнями навколишнього світу, екологічну культуру.

1 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 3308 | Додав: SYLER

Урок № 7

Тема: Заповнення площини аркуша силуетними зображеннями. Послідовність дій у роботі при виготовленні аплікації з природних матеріалів. Осінній акваріум.

Мета:  ознайомлювати учнів з основними правилами заповнення площини силуетними зображеннями; продовжувати формувати первинні навички роботи в техніці аплікації; ознайомлювати з техніками аплікації з природних матеріалів; розвивати дрібну моторику руки; стимулювати розвиток допитливості; виховувати естетичне сприйняття навколишнього світу.

1 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 3260 | Додав: SYLER

Урок № 6

Тема. Виражальні можливості силуетної форми. Виготовлення силуетних форм за допомогою шаблонів. Правила роботи з ножицями та кольоровим папером. Значення раціонального використання паперу для екології Землі. Овочі та фрукти.

Мета: надавати учням початкові знання про натюрморт; навчати виготовляти силуетні форми за допомогою шаблонів; розкривати поняття «аплікація»; ознайомлювати учнів із техніками паперових аплікацій; формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати характерні риси силуетних форм; розвивати дрібну моторику руки; стимулювати розвиток допитливості; виховувати естетичне сприйняття учнями навколишнього світу.

1 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 2690 | Додав: SYLER

Урок № 5

Тема: Елементарні засоби компонування простих форм на площині. Створення композиції з крапок, ліній, плям. Правила користування гуашевими фарбами та пензлем. Танок повітряних зміїв.

Мета: перевіряти засвоєння учнями поняття «графіка», «лінія, крапка. Пляма як засіб виразності» та закріплювати їх; ознайомити з правилами роботи з гуашевими фарбами, пензлями, вчити правильно розташовувати зображення на площині аркуша, надавати початкове поняття про компонування простих форм на площині; розвивати фантазію,  уяву, допитливість; виховувати екологічну культуру.

1 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 3218 | Додав: SYLER

Урок № 4

Тема. Види і типи ліній. Виражальні можливості лінії. Створення (на елементарному рівні) виразного образу лінійними засобами на основі творчої уяви. Святковий салют.

Мета: продовжувати розкривати поняття «лінія як засіб виразності»; закріплювати початкові навички роботи з лінією; навчати створювати (на елементарному рівні) виразний образ лінійними засобами; продовжувати формувати у дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати характерні риси лінійних форм; розвивати творчу уяву, дрібну моторику руки, стимулювати розвиток допитливості; виховувати естетичне сприйняття навколишнього світу; забезпечувати доброзичливу атмосферу.

1 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 3305 | Додав: SYLER

Урок № 3

Тема: Лінія, пляма, крапка, штрих як засоби створення форми. Графічні матеріали та інструменти. Прийоми роботи графічними інструментами. Пригоди Лінії та Крапки.

Мета: розкривати поняття «лінія як засіб виразності»; ознайомлювати учнів із поняттями «штрихування» і «силует»; надавати початкові навички роботи з лінією; формувати у дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати характерні риси лінійних форм; розвивати дрібну моторику руки; виховувати естетичне сприйняття навколишнього світу; забезпечувати доброзичливу атмосферу; стимулювати розвиток допитливості.

1 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 3624 | Додав: SYLER

Урок № 2

Тема. Різноманітність форм навколишнього світу. Прості геометричні форми: площинні – прямокутник, квадрат, трикутник, коло, овал; об’ємні – куб, циліндр, конус, куля. Святкові прапорці.

Мета: формувати первинне уявлення про прості геометричні форми (пласкі — прямокутник, квадрат, трикутник, коло, овал; об’ємні — куб, циліндр, конус, куля); розвивати комбінаторні здібності, образне, логічне, просторове мислення; учити розрізняти геометричні фігури (площинні та об’ємні); формувати в дітей уміння аналізувати, узагальнювати; розвивати кмітливість; виховувати акуратність, увагу; навчати міркувати, стимулювати розвиток допитливості.

1 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 3642 | Додав: SYLER