Урок 28 Тема. Корній Чуковський «Мийдодір». Урок-подорож Мета: ознайомити учнів з життям і творчістю відомого російського письменника Корнія Чуковського; викликати інтерес до його творів; розвивати навички виразного читання; виховувати любов до здорового способу життя, вчити засуджувати лінощі і неохайність. Обладнання: портрет К. Чуковського; малюнки; підручник; робочий зошит. Хід уроку І. Емоційне налаштування на урок В школі справу хоч яку Починаю по дзвінку. Тож хвилини не втрачаймо, Все нове запам’ятаймо. — Діти, сьогодні ми вирушаємо у подорож. Але нам потрібно вибрати вид транспорту, яким ми будемо подорожувати. А допоможе нам у цьому загадка. (Робота в зошиті) Полотно, а не доріжка, Кінь біжить — стоніжка. Кінь біжить, Земля дрижить, Із носа дим валить. (Потяг) — Отже, транспорт вибрали, вирушаймо! Що потрібно взяти в дорогу, щоб час минув швидко, але з користю для пасажирів? (Настрій, упевненість, кмітливість, розум) II. Актуалізація опорних знань — Перша станція, до якої наближається наш потяг, називається «Розминка». На станції головний — дід Буквоїд. Ось погляньте, що він накоїв. (Робота в зошиті) «Му_а Цоко_уха»; «Ай_олить»; «Федо_ине го_е»; «Мий_одір» — Поставимо букви на місце. — До якого жанру належать твори, які ми щойно прочитали? (Казки) — Які казки ми читали? (Народні, літературні) — А чому їх так називають? III. Повідомлення теми уроку — Сьогодні на уроці ми ознайомимося із творчістю російського письменника К. Чуковського і його казкою «Мийдодір», а також розвиватимемо навички виразного читання. ►► Станція «Літературна» 1 Розповідь учителя про творчість письменника К. Чуковського 2 Виразне читання казки вчителем — Чому від хлопчика утекли всі речі? ►► Фізкультхвилинка 3 Читання учнями казки «ланцюжком» 4 Аналіз змісту з елементами вибіркового читання. Робота в зошиті — Як соромив хлопчика умивальник? — Що зробив замазура? — Чи змінили своє ставлення до хлопчика речі? — Що прославляє ця казка? — Чому так важливо дотримуватись чистоти? ►► Станція «Бажань». Робота в зошиті ►► Гра «Мікрофон» — Розкажіть, як ви дбаєте про своє здоров’я. IV. Підсумок уроку ►► Станція «Дім» — Чи задоволеними ви повернулися додому з подорожі? — На якій станції було найцікавіше? | |
| |
Переглядів: 2589 | |
Жива і нежива природа |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 25 |
Повітря. Рух повітря — вітер. Як дбати про чистоту повітря |
Корисні звички у спілкуванні з однолітками, дорослими людьми, членами своєї р... |
Весняні свята. Великдень |
Всього коментарів: 0 | |