Урок 27 Тема. Вільям Роско «У метелика бал» Мета: ознайомити учнів з життям і творчістю відомого англійського письменника Вільяма Роско; удосконалювати навички читання; розвивати бажання пізнавати світ у всій його різноманітності; виховувати кращі людські риси. Обладнання: портрет В. Роско; малюнок метелика; підручник; робочий зошит. Хід уроку І. Емоційне налаштування на урок Добрий день вам, любі діти! Про Роско будемо сьогодні говорити. Про світ природи та фантазії Та безмежної радості. II. Актуалізація опорних знань ►► Робота в зошиті — Відгадайте загадку. Що то за гість: Ніжок має шість. Аж чотири крилець має, По квітках собі літає. Ні бджола, ні джмелик — Зоветься він... (метелик). — Які слова і фрази спадають вам на думку, коли ви чуєте це слово? — За мить ми будемо працювати над казкою. Уявіть собі настільки яскраво, наскільки це можливо, як ці слова і вислови могли б фігурувати в казці. III. Повідомлення теми уроку — Сьогодні ми прочитаємо казку В. Роско «У метелика бал». Переконаймося, що світ природи дивовижний і чарівний. Скільки цікавого можна побачити навкруги! Треба тільки бути уважним і спостережливим. 1 Розповідь учителя про творчість В. Роско 2 Опрацювання казки В. Роско «У метелика бал» 1) Виразне читання казки вчителем. 2) Читання казки учнями «дзвіночком». Робота в зошиті. 3) Аналіз прочитаного твору. — Чому цей твір — казка? — Які чарівні події відбуваються в ній? — Що вам найбільше сподобалося в цій казці? — Хто з героїв вам найбільше сподобався? IV. Фізкультхвилинка V. Узагальнення й систематизація знань 1 Фантазують діти. Робота в зошиті — Давайте спробуємо пофантазувати і скласти свою лісову казку. 2 Гра «Мікрофон» — Діти, спробуйте по черзі переказати епізоди казки, які вас найбільше зворушили. 3 Словесне малювання. Робота в зошиті — Намалюйте картину перебування друзів метелика на балу. VI. Підсумок уроку — Чи сподобалася вам ця казка? — Як ви ставитеся до головного героя казки? | |
| |
Переглядів: 1860 | |
Передавання просторового явища способом загороджування в зображенні архітекту... |
Екскурсія до водойми (до лісу). Правила поведінки поблизу водойми (у лісі) |
Узгодженість декоративної прикраси із силуетною формою. Практична робота «Каз... |
Підсумковий урок за І семестр |
Живі організми, їх ознаки та умови, необхідні для життя, різноманітність |
Всього коментарів: 0 | |