ЗАНЯТТЯ 30 Тема: Аналіз контрольної роботи. Додаткові завдання Мета: проаналізувати помилки, допущені в контрольній роботі, виявити причини помилок; вдосконалювати вміння самостійно складати складні судження зі словами і та чи, розв’язувати задачі методами припущення та вилучення; розвивати увагу, логічне мислення, пам’ять; виховувати дружбу, колективізм. ХіД ЗАНЯТТЯ I. Організація учнів Наш девіз — усе узнати, Вміти добре рахувати. Виростаймо ж — і у путь. Хай знання із нами йдуть! II. Аналіз контрольної роботи Завдання 1 1 варіант — а) ні; б) так; в) ні; г) ні. 2 варіант — а) ні; б) так; в) ні; г) ні. Завдання 2 1 варіант — а) хибне; б) істинне; в) істинне; г) істинне. 2 варіант — а) істинне; б) істинне; в) хибне; г) істинне. Завдання 3 1 варіант — а) Помідори й огірки — овочі. б)Помідори чи огірки — фрукти. 2 варіант — а) Яблука чи помідори— овочі. б)Яблука й огірки — фрукти. Завдання 4 1 варіант. Микола — найстарший серед братів, Іван — середній, а Сашко — молодший. 2варіант. Відповідь. Валя — у білій, Галя — у червоній, Катя — у блакитній сукні. III. Робота над темою. Додаткові завдання 1. Повторення про множини, поняття й судження Завдання 1 Робота в парах. Учні працюють у парах, визначаючи кількість елементів у перерізі множин. Відповіді самостійно записують у зошит. (У перерізі цих множин має бути 4 елементи.) Завдання 2 Метод «Мікрофон». Прочитати судження. Дати відповідь, правильне воно чи хибне. а) У магазині «Взуття» продається пральний порошок або черевики. б) Добуток чисел 12 і 4 дорівнює 50 чи 38. в) Місто Дніпропетровськ знаходиться в Україні і в Росії. г) Число 5072 є чотирицифровим і парним. 2. Розв’язування задач методом припущення Завдання 3 Наприкінці навчального року третьокласники однієї зі столичних шкіл вирішили озеленити шкільне подвір’я. 14 учнів садили тополі, 17 — берези. 7 учнів садили і тополі, і берези. Скільки дітей не брало участі в озелененні шкільного подвір’я, якщо за списком у класі 27 учнів? Учні самостійно записують відповідь. (Троє учнів) Завдання 5 У Тараса машинок більше, ніж у Леоніда. У Леоніда машинок менше, ніж у Василя. У Василя машинок більше, ніж у Тараса. Напиши, у кого з хлопчиків машинок найбільше, у кого — найменше. Відповідь. Найбільше машинок у Василя, найменше — у Леоніда. 3. Вправа на розвиток логічного мислення Завдання 4. Учні виконують операції додавання й віднімання, розташовують букви в порядку збільшення цифр, які їм відповідають. Розшифруй ребус: _ЛП + ПП = _ДЛ С + С = НЛ КМ + НМ = МА Відповідь: АНПКЛМДС 0 1234567 IV. Підсумок Заняття | |
| |
Переглядів: 1737 | |
«А вже весна, а вже красна». Урок позакласного читання |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 23 |
Дослідницький практикум. Як живуть мурахи? |
Твої руки. Чутливість шкіри |
Текстильні матеріали. Загальні поняття про прядиво, нитки, тканини та ткацтво |
Всього коментарів: 0 | |