ЗАНЯТТЯ 28 Тема: Перевір себе Мета: вдосконалювати в учнів вміння та навички, здобуті на попередніх Заняттях; розвивати послідовність висловлення думки; виховувати самостійність. Обладнання: аркуші паперу, олівці. Хід Заняття I. Організація класу до Заняття Щоб Заняття пройшло не марно, Треба сісти рівно й гарно. А щоби знання здобути, Треба думати й уважним бути! II. Мотивація навчальної' діяльності — Ось ми з вами завершили вивчення теми «Судження». Про що ми з вами говорили на Заняттях? Що вивчали? III. Повідомлення теми і завдань Заняття — На сьогоднішньому занятті ми перевіримо свої знання. IV. робота над темою уроку 1. Судження Завдання 1 Метод «Мікрофон» Учні по черзі передають мікрофон і визначають, правильне чи хибне судження. 2. Розв’язування задач методами припущення та вилучення Задача 2 Андрій Роман Віктор Борис 4 клас+ 5 клас+ 6 клас + 7 клас + Фотограф + Волейболіст + Шахіст + Баскетболіст+ Задача 3 У задачі 3 міститься складне судження зі словом або. Учні міркують так. Якщо друга частина складного судження справди -лася, то мама виконала свою обіцянку. Правильна відповідь «так». Максим ще міг поїхати разом з усією сім’єю відпочивати до Ялти. 3. Робота із множинами Завдання 4 Працюючи із кругами Ейлера, учні складають складні судження зі словами всі, деякі. V. Вправи на увагу та логічне мислення Завдання 5 Розглянувши малюнок у підручнику, учні вилучають зайвий предмет — літак (створений руками людини). Зі словом не учні складають просте судження: «Літак не належить до живої природи». Завдання 6 Учні визначають, що наступним числом буде 81. Записують це число у таблицю. Міркування: «Кожне число першого горизонтального ряду збільшується на 2. Отже, числами другого ряду є добутки однакових множників першого ряду. 3 х 3 = 9 5 х 5 = 25 7 х 7 = 49 Тому, 9 х 9 = 81 Число 81 є розв’язком задачі». VI. Підсумок уроку — Які завдання вам найбільше сподобались? — Що потрібно пам’ятати, щоб успішно розв’язувати задачі? | |
| |
Переглядів: 1776 | |
Аплікація з паперу. Види аплікацій. Виготовлення аплікації |
Передача просторових явищ. Практична робота «Чарівний ліс уночі» |
«А вже весна, а вже красна». Урок позакласного читання |
Виготовлення ялинкових і різдвяних іграшок та прикрас |
Збирання квітів різних видів місцевих рослин. Виготовлення квіткової абетки |
Всього коментарів: 0 | |