ЗАНЯТТЯ 28 Тема: Задачі на припущення й метод вилученняМета: вдосконалювати вміння учнів розв’язувати задачі на припущення й метод вилучення. Обладнання: аркуші паперу, кольорові олівці. Хід Заняття I. Організація класу II. розумова розминка Задачі на комбінування ЛИСИЧКА І КАРАСІ Лисичка упіймала 15 карасів. На блюдечко розклала карасиків усіх. На кожному по скільки — Вгадати спробуй ти, Бо різна кількість риби На блюдечках п’яти! Мусить слон набрати з річки Рівно-рівно літр водички. У слона дві банки є. Тільки як він літр наллє? 1 варіант: є банки місткістю 2 л і 7 л. 2 варіант: є банки місткістю 3 л і 5 л. 8 літрів нам водички Загадали взяти з річки. Є в нас трилітрова банка, Й десятилітрова є. 3 допомогою цих банок 8 літрів хто наллє? III. Розв’язування задач на припущення й метод вилучення 1.Колективна робота Завдання 1 (С. 82) Крім таблиці, для зручності розв’язання задач на припущення й метод вилучення можна складати графи. Технологія «Шкала думок» Завдання 2. Учні самостійно читають задачу й висловлюють свої думку, у кого яке прізвище. Результати міркувань зображують на аркушах паперу у вигляді графів. Завдання 3. Змія переміг Котигорошко. IV. завдання на розвиток кмітливості та спостережливості Завдання 4 (С.83) Знайти закономірність розташування фігур по рядах і вибрати потрібну з шести пронумерованих фігур, якої не вистачає у третьому ряду. Завдання 5 Допомогти хлопчикам визначити, хто впіймав рибу. Завдання 6 Який предмет не підходить до інших предметів? Закреслити його на малюнку. V. завдання на перевірку швидкості мислення Завдання 7(С. 84) Над кожним завданням розмірковувати не більше 30 сек. 1) Липень; 2) одну годину; 3) праву руку; 4) 4 хв; 5) мокре; 6) без імені; Надійка >- рожева 7) 9; 8) гараж; 9) можна, у вигляді льоду; 10) 2 лютого. VI. Підсумок Заняття Отже, задачі на припущення і метод вилучення можна ілюструвати за допомогою таблиці, а також графів. Який спосіб для вас легший? | |
| |
Переглядів: 2395 | |
Екскурсія до водойми (до лісу). Правила поведінки поблизу водойми (у лісі) |
«Осінь спати захотіла, землю листом застелила...». Побудова речень різних тип... |
Сонце — джерело світла і тепла |
Право дитини на здоров'я. Як звертатися за порадою та по допомогу у разі ... |
У царстві тварин |
Всього коментарів: 0 | |