ЗАНЯТТЯ 26 Тема: Задачі на метод вилученняМета: вдосконалювати вміння учнів розв’язувати задачі на метод вилучення. Обладнання: таблиці до задач. Хід Заняття I. Організація класу II. Повідомлення теми і мети Заняття — Сьогодні ми будемо вдосконалювати свої вміння у розв’язанні задач на метод вилучення. III. Розумова розминка «Чарівні квадрати» Розмістіть числа 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17, 19 у квадратах так, щоб по горизонталі, вертикалі й діагоналі виходила сума 33. IV. Робота над задачами на метод вилучення 1.Колективне розв’язання задачі 1 (С. 79) Учні читають текст задачі й колективно заповнюють таблицю. Іванов Самійленко Герасименко Мишко + Володимир+ Петро+ 2. Самостійна робота Робота в групах 1 група. Завдання 2 (С. 79). 2 група. Завдання 3 (С. 30). 3 група. Завдання 4 (С. 80). 4 група. Завдання 5 (С. 81). 3. Перевірка виконаних завдань Усі учні сідають в одне велике коло. Кожна група вивішує таблицю з розв’язаною задачею й пояснює хід розв’язання. 1 група Світловолосий рудий Чорноволосий Бєлов+ Чорненко + Руденко + Розв’язання. У Бєлова волосся не білого і не чорного кольору, бо він відповідає чорноволосому. Отже, у Бєлова волосся руде, Черненко — біловолосий, Руденко — чорноволосий. 2 група Донецьк одеса Київ Андрій+ Кирило+ Євген+ 3 група Баскетболіст Легкоатлет Волейболіст Гімнаст Петро+ Дмитро + Геннадій + Володимир+ 4 група Перукар Слюсар Шофер Бібліотекар Вадим + Микола + Сергій + Антон + V. Завдання на розвиток кмітливості й спостережливості Завдання 6 (С. 81) Має вийти речення: «Ти просто молодець». Це речення не буде судженням. Хоча це речення розповідне, але ми не можемо точно сказати: правильною чи хибною буде інформація, яка в ньому подана. Завдання 7 Відповідь. Це будуть дід, батько і син. VI. Підсумок Заняття — Чи важко розв’язувати задачі на метод вилучення? — Що є найскладнішим під час розв’язування таких задач? | |
| |
Переглядів: 2354 | |
Про що можна дізнатися спостерігаючи за Сонцем |
Запитання до природи. Чим снідає їжачок? |
Будівельний конструктор |
Народний календар |
Тема. Казки народів світу. Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |