Задачі на метод вилучення

ЗАНЯТТЯ 26

Тема: Задачі на метод вилучення

Мета: вдосконалювати вміння учнів розв’язувати задачі на метод вилучення.

Обладнання: таблиці до задач.

Хід Заняття

I. Організація класу

II. Повідомлення теми і мети Заняття

— Сьогодні ми будемо вдосконалювати свої вміння у розв’язанні задач на метод вилучення.

III. Розумова розминка

 «Чарівні квадрати»

Розмістіть числа 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17, 19 у квадратах так, щоб по горизонталі, вертикалі й діагоналі виходила сума 33.

IV. Робота над задачами на метод вилучення

 1.Колективне розв’язання задачі 1 (С. 79)

Учні читають текст задачі й колективно заповнюють таблицю.

Іванов Самійленко Герасименко

Мишко +

Володимир+

Петро+

 2. Самостійна робота

 Робота в групах

1 група. Завдання 2 (С. 79).

2 група. Завдання 3 (С. 30).

3 група. Завдання 4 (С. 80).

4 група. Завдання 5 (С. 81).

 3. Перевірка виконаних завдань

Усі учні сідають в одне велике коло. Кожна група вивішує таблицю з розв’язаною задачею й пояснює хід розв’язання.

1 група

 Світловолосий рудий Чорноволосий

Бєлов+

Чорненко +

Руденко +

Розв’язання. У Бєлова волосся не білого і не чорного кольору, бо він відповідає чорноволосому. Отже, у Бєлова волосся руде, Черненко — біловолосий, Руденко — чорноволосий.

2 група

 Донецьк одеса Київ

Андрій+

Кирило+

Євген+

3 група

Баскетболіст Легкоатлет Волейболіст Гімнаст

Петро+

Дмитро +

Геннадій +

Володимир+

4 група

 Перукар Слюсар Шофер Бібліотекар

Вадим +

Микола +

Сергій +

Антон +

V. Завдання на розвиток кмітливості й спостережливості

Завдання 6 (С. 81)

Має вийти речення: «Ти просто молодець». Це речення не буде судженням. Хоча це речення розповідне, але ми не можемо точно сказати: правильною чи хибною буде інформація, яка в ньому подана.

Завдання 7

Відповідь. Це будуть дід, батько і син.

VI. Підсумок Заняття

— Чи важко розв’язувати задачі на метод вилучення?

— Що є найскладнішим під час розв’язування таких задач?

Категорія: Логіка | Додав: SYLER (02.01.2014)
Переглядів: 2388 | Рейтинг: 0.0/0
Що вивчає курс «Основи здоров’я». Здоров’я та його ознаки. Практична робота «...
Білоруська народна казка «Легкий хліб»
В. Сухомлинський «Як же все це було без мене?», «По волосинці»
Складові частини будівлі. Визначення основного (геометричного) характеру форм...
Формування у дітей початкових навичок звукового аналізу. Моделювання односкла...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]