💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Задачі на метод вилучення

ЗАНЯТТЯ 26

Тема: Задачі на метод вилучення

Мета: вдосконалювати вміння учнів розв’язувати задачі на метод вилучення.

Обладнання: таблиці до задач.

Хід Заняття

I. Організація класу

II. Повідомлення теми і мети Заняття

— Сьогодні ми будемо вдосконалювати свої вміння у розв’язанні задач на метод вилучення.

III. Розумова розминка

 «Чарівні квадрати»

Розмістіть числа 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17, 19 у квадратах так, щоб по горизонталі, вертикалі й діагоналі виходила сума 33.

IV. Робота над задачами на метод вилучення

 1.Колективне розв’язання задачі 1 (С. 79)

Учні читають текст задачі й колективно заповнюють таблицю.

Іванов Самійленко Герасименко

Мишко +

Володимир+

Петро+

 2. Самостійна робота

 Робота в групах

1 група. Завдання 2 (С. 79).

2 група. Завдання 3 (С. 30).

3 група. Завдання 4 (С. 80).

4 група. Завдання 5 (С. 81).

 3. Перевірка виконаних завдань

Усі учні сідають в одне велике коло. Кожна група вивішує таблицю з розв’язаною задачею й пояснює хід розв’язання.

1 група

 Світловолосий рудий Чорноволосий

Бєлов+

Чорненко +

Руденко +

Розв’язання. У Бєлова волосся не білого і не чорного кольору, бо він відповідає чорноволосому. Отже, у Бєлова волосся руде, Черненко — біловолосий, Руденко — чорноволосий.

2 група

 Донецьк одеса Київ

Андрій+

Кирило+

Євген+

3 група

Баскетболіст Легкоатлет Волейболіст Гімнаст

Петро+

Дмитро +

Геннадій +

Володимир+

4 група

 Перукар Слюсар Шофер Бібліотекар

Вадим +

Микола +

Сергій +

Антон +

V. Завдання на розвиток кмітливості й спостережливості

Завдання 6 (С. 81)

Має вийти речення: «Ти просто молодець». Це речення не буде судженням. Хоча це речення розповідне, але ми не можемо точно сказати: правильною чи хибною буде інформація, яка в ньому подана.

Завдання 7

Відповідь. Це будуть дід, батько і син.

VI. Підсумок Заняття

— Чи важко розв’язувати задачі на метод вилучення?

— Що є найскладнішим під час розв’язування таких задач?

Категорія: Логіка | Додав: SYLER (02.01.2014)
Переглядів: 2350 | Рейтинг: 0.0/0
Передавання просторового явища способом загороджування в зображенні архітекту...
Д. Павличко «Школа». В. Фетисов «Хто чого вчиться»
Поводження з незнайомими людьми у під'їзді, на вулиці
В. Сухомлинський «Як же все це було без мене?», «По волосинці»
А. Костецький «Батьківщина», М. Чернявський «Рідний край», В. Сухомлинський «...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]