Урок 117 Тема: Повторення вивченого про словоМета: повторити вивчене про слово; формувати навички грамотного письма; виховувати любов до природи. Хід Уроку I. Організаційний момент Дзвоник всім нам дав наказ: — До роботи, другий клас! II. Актуалізація опорних знань 1 Хвилинка каліграфії ра ді оз хм мя че ий ви иш ом озг-сїЛергдухмя □ ний, черво □ ний, черговії □ й радо грати дітворі у широкому дворі. — які слова означають назви ознак? — яке з них є назвою предмета? — Назвіть послідовно звуки і букви у слові духмяний. — Підкресліть у реченні слова, які відповідають на питання хто?, що?. 2 Словникова робота Гра «Знайди склад» ве □ сень по □ ділок ву □ ця по □ ка ди □ на се □ да ка □ дар оз □ ка 3 Зоровий диктант До синього неба тягнися, дубочку. летіла хмарка, мов тополиний пух. Птахи над морем розминали крила. Їжачок забрався у своє кубельце. ластівка щебече над моїм вікном. III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ми повторимо вивчене про слово. IV. Узагальнення й Систематизація отриманих знань та вмінь Завдання 1 До назв предметів дібрати ознаки. Сонце, вітер, трава, теплий, яскравий, молодий. Завдання 2 До поданих слів дописати власні назви. Собака , кінь ________________, місто , ріка , письменник ___________________________, товариш , вулиця . Завдання 3 До слів першого рядка дібрати слова із протилежним значенням із другого рядка. 1) М’який, сумний, глибокий, низький; високий, мілкий, веселий, твердий. 2) Сміятися, мовчати, піднімати; опускати, говорити, плакати. Фізкультхвилинка Завдання 4 Підкреслити слова, що відповідають на питання який? яка? яке ?. Дерев’яна, висота, старе, квітка, маленька, цвях, цегла, цегляний, суниця, зелений, чиста, дощ, зеленіти, світить, низький, глиняний. — чи є серед записаних слів споріднені? Назвіть їх. Завдання 5 Списати текст. Вставити потрібні слова за змістом. Підкреслити слова — назви дій. БерІЗКА У нашому садкубілокора берізка. Вона гарна в різні пори року. Навесні на берізці _ листочки. Влітку деревце зелені шати. Золотисте вбрання _________________ нанійвосени. А взимку білокора берізка — це срібна красуня. слова для довідки: з’являються, росте, одягає, розвивається. V. Підсумок уроку. Рефлексія 1. Позначте, яка група слів відповідає на питання хто? 1) Кіт, сорока, стіл, хлопчик; 2) стіл, вікно, дерево, місто; 3) ластівка, Оленка, хлопчик, дідусь. 2. Позначте, яка група слів означає дію предметів. 1) Теплий, широкий, білий, зелена; 2) стіл, вікно, дерево, місто; 3) вчать, малює, учить, поливають. 3. Позначте слова, близькі за значенням. 1) Веселитися, сміятися, радіти; 2) малий, малятко, малюки; 3) тепліти, холоднішати, прохолоджувати. 4. Позначте правильну відповідь. Слова, що означають назви дій, відповідають на питання: 1) який? яка? яке?; 2) хто? що?; 3) що робить? що зробить? що буде робити?. | |
| |
Переглядів: 2516 | |
Створення макета предмета для казкового персонажа |
Декоративна форма й колір. Практична робота «Диво-птах» |
Аплікація з паперу. Види аплікацій. Виготовлення аплікації |
Ліна Костенко «Баба Віхола» і «Пряля» |
Україна — моя Батьківщина. Дослідницький практикум. Мандрівка Україною, про я... |
Всього коментарів: 0 | |