Повторення вивченого про слово

Урок 117

Тема: Повторення вивченого про слово

Мета: повторити вивчене про слово; формувати навички грамотного письма; виховувати любов до природи.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

 Дзвоник всім нам дав наказ:

 — До роботи, другий клас!

II. Актуалізація опорних знань

1 Хвилинка каліграфії

ра ді оз хм мя че ий ви иш ом озг-сїЛергдухмя □ ний, черво □ ний, черговії □ й радо грати дітворі у широкому дворі.

— які слова означають назви ознак?

— яке з них є назвою предмета?

— Назвіть послідовно звуки і букви у слові духмяний.

— Підкресліть у реченні слова, які відповідають на питання

хто?, що?.

 2 Словникова робота

Гра «Знайди склад»

ве □ сень по □ ділок

ву □ ця по □ ка

ди □ на се □ да

 ка □ дар оз □ ка

 3 Зоровий диктант

До синього неба тягнися, дубочку. летіла хмарка, мов тополиний пух.

Птахи над морем розминали крила.

Їжачок забрався у своє кубельце. ластівка щебече над моїм вікном.

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ми повторимо вивчене про слово.

IV. Узагальнення й Систематизація отриманих знань та вмінь

Завдання 1

 До назв предметів дібрати ознаки.

Сонце, вітер, трава, теплий, яскравий, молодий.

Завдання 2

До поданих слів дописати власні назви.

Собака , кінь ________________, місто , ріка , письменник ___________________________, товариш , вулиця .

Завдання 3

До слів першого рядка дібрати слова із протилежним значенням із другого рядка.

1) М’який, сумний, глибокий, низький; високий, мілкий, веселий, твердий.

2) Сміятися, мовчати, піднімати; опускати, говорити, плакати.

Фізкультхвилинка Завдання 4

Підкреслити слова, що відповідають на питання який? яка? яке ?.

Дерев’яна, висота, старе, квітка, маленька, цвях, цегла, цегляний, суниця, зелений, чиста, дощ, зеленіти, світить, низький, глиняний.

— чи є серед записаних слів споріднені? Назвіть їх.

Завдання 5

Списати текст. Вставити потрібні слова за змістом. Підкреслити слова — назви дій.

БерІЗКА

У нашому садкубілокора берізка. Вона гарна в різні

 пори року. Навесні на берізці _ листочки. Влітку деревце

зелені шати. Золотисте вбрання _________________ нанійвосени.

А взимку білокора берізка — це срібна красуня.

слова для довідки: з’являються, росте, одягає, розвивається.

V. Підсумок уроку. Рефлексія

 1. Позначте, яка група слів відповідає на питання хто?

1) Кіт, сорока, стіл, хлопчик;

2) стіл, вікно, дерево, місто;

3) ластівка, Оленка, хлопчик, дідусь.

 2. Позначте, яка група слів означає дію предметів.

1) Теплий, широкий, білий, зелена;

2) стіл, вікно, дерево, місто;

3) вчать, малює, учить, поливають.

 3. Позначте слова, близькі за значенням.

1) Веселитися, сміятися, радіти;

2) малий, малятко, малюки;

3) тепліти, холоднішати, прохолоджувати.

 4. Позначте правильну відповідь.

Слова, що означають назви дій, відповідають на питання:

1) який? яка? яке?;

2) хто? що?;

3) що робить? що зробить? що буде робити?.

Категорія: Рідна мова | Додав: SYLER (02.01.2014)
Переглядів: 2461 | Рейтинг: 0.0/0
С. Жупанин «Грайте, грайте голосніше...». В. Гринько, А. Камінчук, Д. Чередни...
Комбінована аплікація. Послідовність дій під час виготовлення комбінованої ап...
Повітря. Рух повітря — вітер. Як дбати про чистоту повітря
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 20
Здоров'я і хвороби. Інфекційні та застудні хвороби. Їх профілактика, щепл...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]