💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Закріплення вивченого про апостроф

Урок 110

Тема: Закріплення вивченого про апостроф

Мета: закріплювати навички правильної вимови (читання) та написання слів з апострофом; розвивати творчі здібності, мовлення учнів; виховувати любов до читання.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

Починаємо урок,

Бо почули ми дзвінок.

Він за парти кличе нас.

До роботи, другий клас!

II. Актуалізація опорних знань

 1 Хвилинка каліграфії

Це Вс ор го ст он ла ою ся при поушИйжлі поП милка (їт~гм/ ////

Всім подобається це куце цуценя.

— Скільки складів у кожному з цих слів?

— У слові диктант підкресліть букви, що позначають приголосні звуки.

— які слова у скоромовці не можна перенести?

 2 Зоровий диктант

За вікном цвірінькає горобчик.

Василько намалював зоряну ніч.

Намальовані квіти були, як живі.

Тихо по морю сонце у хвилях грає. чому ти, Миколко, не вивчив уроки?

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ми закріпимо знання про апостроф.

IV. Узагальнення й Систематизація отриманих знань та вмінь

Завдання 1

Списати слова за алфавітом, вставляючи апостроф, де це потрібно.

ЗдоровЛя, цв Лях, хом Л ячок, в Л ється, гал Л явина, морквЛ я-ний, реп Л ях, кур Л ячий.

— Прочитайте слова, у яких поставили апостроф. Поясніть його вживання.

Завдання 2

Прочитати. Коли так кажуть? Слова з апострофом читати так, щоб після твердих приголосних перед я, ю, є, ї звучав [й].

Добре ім’я дорожче від багатства.

Шукає на коржі м’якого, а в труді легкого.

Списати, поділяючи слова для переносу. Поставити наголос.

— як треба переносити слова?

Завдання 3

Зробити звуко-буквений аналіз слів.

В’є —

Солов’ї —

Завдання 4

Утворити за зразком слова з апострофом.

Зразок: торф — торф’яний.

Олово — ...

Дерево — ...

Фізкультхвилинка Завдання 5

Прочитати, правильно вимовляючи слова з апострофом. Відгадати, із якої казки цей уривок. Списати друге речення. Підкреслити слова з апострофом. Поставити над словами наголос.

Долі лежала мертва ластівка, її красиві крила були міцно притиснуті до тіла, ніжки й голівку вона сховала під пір’ячко.

Тільки рум’янцю на щічках нема, а так дуже гарна Снігу- ронька.

Завдання 6

Із даних слів утворити речення і записати. здоров’я, багатство, міцне, людини, Найбільше.

Завдання 7

Скласти словосполучення, додаючи слова з апострофом.

Гратися з________;

на________поверсі;

співають________;

перед будинком.

слова для довідки: м’ячем, п’ятому, кам’яним, солов’ї.

V. Підсумок уроку. Рефлексія

— Після яких букв і перед якими ставиться апостроф?

— як треба переносити слова з апострофом?

Категорія: Рідна мова | Додав: SYLER (02.01.2014)
Переглядів: 1933 | Рейтинг: 0.0/0
Робота з папером. Декоративна аплікація
Вправи та задачі на засвоєння таблиці ділення на 3. Обчислення довжини сторон...
Мотивування дітей до систематичного заняття фізичними вправами. Рухливі ігри ...
Розкрій тканини. Виготовлення спіднички прямолінійної форми для ляльки
МУЗИЧНИЙ МУЛЬТФІЛЬМ
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]