Урок 110 Тема: Закріплення вивченого про апострофМета: закріплювати навички правильної вимови (читання) та написання слів з апострофом; розвивати творчі здібності, мовлення учнів; виховувати любов до читання. Хід Уроку I. Організаційний момент Починаємо урок, Бо почули ми дзвінок. Він за парти кличе нас. До роботи, другий клас! II. Актуалізація опорних знань 1 Хвилинка каліграфії Це Вс ор го ст он ла ою ся при поушИйжлі поП милка (їт~гм/ //// Всім подобається це куце цуценя. — Скільки складів у кожному з цих слів? — У слові диктант підкресліть букви, що позначають приголосні звуки. — які слова у скоромовці не можна перенести? 2 Зоровий диктант За вікном цвірінькає горобчик. Василько намалював зоряну ніч. Намальовані квіти були, як живі. Тихо по морю сонце у хвилях грає. чому ти, Миколко, не вивчив уроки? III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ми закріпимо знання про апостроф. IV. Узагальнення й Систематизація отриманих знань та вмінь Завдання 1 Списати слова за алфавітом, вставляючи апостроф, де це потрібно. ЗдоровЛя, цв Лях, хом Л ячок, в Л ється, гал Л явина, морквЛ я-ний, реп Л ях, кур Л ячий. — Прочитайте слова, у яких поставили апостроф. Поясніть його вживання. Завдання 2 Прочитати. Коли так кажуть? Слова з апострофом читати так, щоб після твердих приголосних перед я, ю, є, ї звучав [й]. Добре ім’я дорожче від багатства. Шукає на коржі м’якого, а в труді легкого. Списати, поділяючи слова для переносу. Поставити наголос. — як треба переносити слова? Завдання 3 Зробити звуко-буквений аналіз слів. В’є — Солов’ї — Завдання 4 Утворити за зразком слова з апострофом. Зразок: торф — торф’яний. Олово — ... Дерево — ... Фізкультхвилинка Завдання 5 Прочитати, правильно вимовляючи слова з апострофом. Відгадати, із якої казки цей уривок. Списати друге речення. Підкреслити слова з апострофом. Поставити над словами наголос. Долі лежала мертва ластівка, її красиві крила були міцно притиснуті до тіла, ніжки й голівку вона сховала під пір’ячко. Тільки рум’янцю на щічках нема, а так дуже гарна Снігу- ронька. Завдання 6 Із даних слів утворити речення і записати. здоров’я, багатство, міцне, людини, Найбільше. Завдання 7 Скласти словосполучення, додаючи слова з апострофом. Гратися з________; на________поверсі; співають________; перед будинком. слова для довідки: м’ячем, п’ятому, кам’яним, солов’ї. V. Підсумок уроку. Рефлексія — Після яких букв і перед якими ставиться апостроф? — як треба переносити слова з апострофом? | |
| |
Переглядів: 1903 | |
Вітальні листівки. Оздоблення листівки |
А. Костецький «Батьківщина», М. Чернявський «Рідний край», В. Сухомлинський «... |
Робота з папером. Предметна аплікація. Прапор та герб України |
Криволінійне різання паперу. Виготовлення дидактичної гри «числове віяло» |
Казка Н. Забіли «Вовк і козенята». Прислів'я |
Всього коментарів: 0 | |