УРОК 69 Тема: Спостереження за словами — назвами дійМета: Закріплювати вміння розпізнавати дієслова за питаннями, закріплювати знання про текст; розвивати зв'язне мовлення, вміння добирати слова близькі і протилежні за значенням; виховувати взаємоповагу, вміння дружити. Хід Уроку І. Організація класу до уроку II. Каліграфічна хвилинка. Актуалізація опорних знань Др жб ве велика Дружба — велика сила. — Як ви розумієте цей вислів? — Що означають слова в цьому реченні? (Назви предметів і назву ознаки). — Доберіть до цих слів близькі за значенням. (Товаришування, надмірна, міць). — Доберіть протилежні за значенням слова. (Ворожнеча, мала, слабкість). III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні ми будемо учитись добирати слова близькі і протилежні за значеннями до слів, що означають назви дій. IV. Основна частина уроку 1. Робота над вдосконаленням тексту. (Текст записаний на дошці або індивідуальних картках). — Прочитайте текст. Знайдіть в ньому невдало вжиті слова — назви дій і замініть їх близькими за значенням. Прочитайте вдосконалений текст. Страшний звір Олесь і Галинка поплентались в ліс по гриби. В дуплі дерева вони угледіли страшного звіра. Діти жбурнули кошики і щодуху понеслися з лісу. Дорогою вони здибали лісника і про все розбазікали йому. Лісник з гвинтівкою пришкандибав до дупла і витяг звідти переляканого котика. — Запишіть парами близькі за значенням слова. Зразок. Приплентались — пішли, угледіли — побачили... 2. Робота з підручником. Виконання вправи 22, с. 14 (усно). — Прочитайте текст. — Про кого в ньому йдеться? — Яким ви уявляєте Чіпку? — Що ви можете сказати про поведінку дітей? — Як би ви повелись на їхньому місці? — Знайдіть в тексті початок, основну частину і кінцівку. 3. Виконання вправи 23, с. 14 (з коментуванням). — Випишіть з попередньої вправи слова — назви дій. — Підкресліть слова, що відповідають на питання що зробить?, що зроблять? — До слова глузувати доберіть слова, близькі за значенням (сміятися, насміхатися, підсміюватися). 4. Фізкультхвилинка. Гра «Навпаки». Учитель називає дію, діти виконують протилежну. Наприклад:«Сядьте» — діти встають. «Стійте» — діти біжать. «Мовчіть» — діти шумлять. «Опустіть руки» — діти піднімають. — Назвіть протилежні за значенням дії. 5. Виконання вправи 24, с. 14. — Прочитайте виразно вірш. — Про кого розповідала поетеса? — Знайдіть у вірші вислів, близький за значенням до виразу дуже боліло. — Спишіть, підкресліть слова, протилежні за значенням. 6. Гра «Протилежності». Учні по черзі називають слова — назви дій, клас добирає протилежні за значенням. 7. Робота з прислів 'ями. Учитель читає прислів'я, діти виписують парами слова — назви дій, протилежні за значенням. Праця годує, а лінь марнує. Що посієш, те й збереш. Умів узяти, умій і віддати. Високо злетів, та низько сів. Згода будує, а незгода руйнує. V. Підсумок уроку — Які за значенням можуть бути слова — назви дій? — Наведіть приклади. VI. Домашнє завдання. Вправа 25, с. 15—16 — Прочитайте текст, спишіть виділені речення. Підкресліть слова — назви дій. Поділіть для переносу слова візьми, Андрійко. | |
| |
Переглядів: 3835 | |
«Колючий клубочок прибіг у садочок». Побудова текстів за поданим початком |
Підсумковий урок за І семестр |
Узгодженість декоративної прикраси із силуетною формою. Практична робота «Каз... |
Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або геро... |
Текстильні матеріали. Загальні поняття про прядиво, нитки, тканини та ткацтво |
Всього коментарів: 0 | |