УРОК № 59 Тема: Змінювання прикметників разом з іменниками за зразком: один — багатоМета: Закріплювати знання про слова — назви ознак; формувати вміння змінювати прикметники разом з іменниками за зразком: один — багато; впізнавати прикметники в тексті; розвивати зв'язне мовлення; виховувати естетичні почуття. Обладнання: Предметні малюнки. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Каліграфічна хвилинка Т ВІ і ти ін іній То не квіти у садках, Висне іній на гілках. (М. Підгірянка) — Побудуйте звукову схему слова іній. III. Перевірка домашнього завдання — Прочитайте завдання, які ви підготували для класу. Учні виконують завдання (усно). IV. Мотивація навчальної діяльності На дошці предметні малюнки: в одному стовпчику з зображенням одного предмета, в другому — з зображенням декількох. — Назвіть, які предмети зображено на малюнках. Зразок. Жовте курча — жовті курчата. Червоне яблуко — червоні яблука. — Що ви помітили? — На які питання відповідають слова-ознаки до предметів першого стовпчика? — На яке питання відповідають слова-ознаки до предметів другого стовпчика? V. Сприйняття та усвідомлення матеріалу 1. Змінювання словосполучень за зразком: один — багато. Виконання вправи 262, с. 120. — Змініть слова за зразком. — На які питання відповідають слова-ознаки в першому стовпчику? В другому? — Запишіть словосполучення за зразком. — З двома словосполученнями усно складіть речення. 2. Вибірковий диктант. — Запишіть тільки слова, що означають багато предметів, разом з словами-ознаками, що відповідають на питання які? Срібні дерева Срібні дерева, Срібне гілля, Сріблом пухнастим Вкрита земля. Срібні У синьому небі Хмарки, В срібних заметах Срібні стежки. Срібний — пресрібний Ліс приберіг Білочці срібній Срібний горіх. (Л. Первомайський) — Прочитайте записані словосполучення. — Чи зрозуміли, чому все стало срібним? 3. Виконання вправи 263, с. 120. — Прочитайте вірш. — Чому в кінці перших двох речень стоїть знак оклику? — Спишіть виділені слова. Змініть їх так, щоб вони означали назви багатьох ознак та предметів. VI. Фізкультхвилинка VII. Узагальнення і систематизація знань 1. Робота з текстом. Вправа 264, с. 120. — Прочитайте текст. Що ви помітили? — Щоб правильно визначити межі речення, згадайте, що повинно виражати речення? Як його кінець позначається голосом? Як позначаються межі речення на письмі? — Запишіть два останні речення. — Підкресліть в них головні слова. Чи є головними словами у реченні слова, що називають ознаки? 2. Творча робота. — Запишіть невеличкий текст з 2—3 речень. I ряд.Якого кольору добрий вчинок. II ряд.Якого кольору щира посмішка. III ряд. Якого кольору праця і якого кольору лінь. VIII. Підсумок уроку — Як ми змінювали на уроці слова? — На які питання відповідають слова, що є ознаками одного предмета? А багатьох? IX. Домашнє завдання. Вправа 265, с. 121 — Спишіть назви ознак і слова, з якими вони зв'язані. Підкресліть назви ознак, близьких за значенням. | |
| |
Переглядів: 3225 | |
А. Григорук «Той ще не музика, хто в дудку дме». Підсумок теми |
Дикорослі та культурні рослини |
Підсумковий урок за І семестр |
Хто ти. Які вони, який ти. твій зовнішній вигляд |
Аплікація з паперу «Прикрась ялинку» |
Всього коментарів: 0 | |