Складання алгоритмів з циклами для виконавців. Логічне слідування. Програма «Виконавець Восьминіжка»
Тема. Складання алгоритмів з циклами для виконавців. Логічне слідування. Програма «Виконавець Восьминіжка» Мета: Сформувати поняття логічного слідування. Навчити дітей використовувати логічне слідування при складанні циклічних алгоритмів. Розвивати логічне та алгоритмічне мислення, пам’ять. Виховувати самостійність, цікавість до інформатики. |
Тема. Заперечення висловлень. Програма «Виконавець Кенгуру» Мета: Сформувати поняття висловлень-заперечень. Удосконалювати вміння створювати алгоритми з циклами для виконавців. Розвивати пам’ять та пізнавальну цікавість; Виховувати дбайливе ставлення до устаткування кабінету. |
Тема. Підсумковий урок за І семестр Мета: Повторити вивчене за семестр; Узагальнити та систематизувати знання та вміння учнів працювати звиконавцями та мережею Інтернет; Розвивати уяву, логічне мислення, пам’ять; Виховувати інтерес до інформатики. |
Тема. Істинні та хибні висловлення. Програма «Виконавець Кенгуру» Мета. Сформувати поняття істинних та хибних висловлень. Відпрацювати вміння складати цикли за допомогою виконавця Кенгуру. Розвивати пам’ять, уяву, логічне мислення. |
Тема. Алгоритми з циклами. Програма «Виконавець Садівник» Мета. Формувати уміння складати алгоритми з циклами; Розвивати пам’ять, логічне мислення, уяву; Виховувати інформаційну культуру. |
Тема. Цикли. Блок-схеми алгоритмів з циклами. Програма «Виконавець Садівник» Мета. Сформувати в учнів поняття циклу та його графічного представлення. Розвивати в учнів уяву, пам’ять, увагу, алгоритмічне та логічне мислення. Виховувати охайність, відповідальність. |
Тема. Алгоритми з розгалуженнями. Програма «Виконавець Восьминіжка» Мета. Сформувати вміння працювати з блок-схемами розгалуження та складати алгоритми з розгалуженням. Розвивати логічне та алгоритмічне мислення, пам'ять, уяву. Виховувати інформаційну культуру молодших школярів. |
Тема. Розгалуження. Блок-схеми алгоритмів з розгалуженням. Програма «Виконавець Восьминіжка» Мета. Сформувати поняття розгалуження та графічного представлення розгалуження; Розвивати логічне та алгоритмічне мислення, пам'ять, уяву; Виховувати інтерес до інформатики. |
Тема. Алгоритми в математиці. Блок-схеми лінійних алгоритмів. Програма «Виконавець Восьминіжка» Мета. Дати уявлення про використання алгоритмів у математиці. Розвивати пам'ять, уяву, мислення. Виховувати інтерес до інформатики, самостійність, доброзичливе ставлення один до одного. |
Тема. Лінійні алгоритми. Блок-схеми лінійних алгоритмів. Програма «Виконавець Кенгуру» Мета. Формувати поняття лінійних алгоритмів та блок-схеми алгоритму. Дати уявлення про принципи побудови блок-схеми алгоритму. Розвивати пам'ять та пізнавальну цікавість. Закріплення навичок роботи з комп’ютером; Розвиток логічного мислення, просторової уяви; Виховання культури мовлення, інтерес до інформатики. |