Тема. Істинні та хибні висловлення. Програма «Виконавець Кенгуру» Мета. Сформувати поняття істинних та хибних висловлень. Відпрацювати вміння складати цикли за допомогою виконавця Кенгуру. Розвивати пам’ять, уяву, логічне мислення. Обладнання: програма «Сходинки», підручник, робочий зошит, комп’ютер. Хід уроку І. Організаційний момент. Техніка безпеки під час роботи з комп’ютером. Гра «Так, чи ні?» Потрібно включати комп’ютер без дозволу учителя? На уроці потрібно працювати, натискаючи будь-які кнопки на клавіатурі? На комп’ютерному столі потрібен безлад? На уроці потрібно уважно слухати вчителя і виконувати його вказівки? ІІ. Перевірка домашнього завдання. ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів. Гра «Так чи ні» Плесніть у долоні, якщо інформація вірна, якщо ні – підніміть руки і помахайте ними. Гриби ростуть на дереві? Учні вчаться в школі? Листя жовтіє взимку? Рік має 7 місяців? М’яч круглої форми? ІV. Вивчення нового матеріалу. Вступна бесіда. Сьогодні ми дізнаємось, що таке логіка та згадаємо, які висловлення є істинними, а які – хибними. Тема уроку: «Істинні та хибні висловлення». Робота з підручником. (ст. 32) Дати відповідь на запитання: діти, які висловлення істинні? Які хибні? Практична робота Виконання завдань №1,2робочого зошита Фізкультхвилинка Дерева – високі , високі. Травичка – низенька, низенька. Вітер дерева гойдає, гойдає. То вліво, то вправо нахиляє. Птахи летять – відлітають, А учні тихенько за парти сідають. V. Робота з програмою «Виконавець Кенгуру». Виконавець Кенгуру теж уміє виконувати команду циклу. Наприклад, виконуючи алгоритм повтори Зроби крок 5 разів Кенгуру накреслить відрізок довжиною 5 кроків. А накреслити квадрат зі стороною 3 кроки можна так: повтори Зроби крок Зроби крок Зроби крок Повернись праворуч 4 рази або так: повтори повтори Зроби крок 3 рази Повернись праворуч 4 рази Завдання. Використовуючи цикли, склади алгоритм для Кенгуру, щоб він накреслив орнамент, який зображено на малюнку. Підказка: орнамент складається з п'яти однакових квадратів. Релаксація Подивитися на перенісся і затримати подих на час кількох повних циклів дихання . До втоми очі доводити не можна. На Потім перевести погляд у далечінь( подивіться у вікно) Повторити вправу 4-5 разів. VI. Логічна сторінка для розумників і розумниць. (ст. 33) VІI. Узагальнення вивченого матеріалу. Підведення підсумків. Чи був цікавий урок? Що нового дізналися? VIІI. Домашнє завдання. Підручник с. 32-33. Робочий зошит. Урок 15(№3,4) Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1680 | |
Елементарне ознайомлення з технікою гратографія. Практична робота «Великодня ... |
Охайність й особиста гігієна першокласників: як правильно вмиватися, купатис... |
Згинання та складання паперу. Виготовлення іграшки складанням. Декоративна кв... |
Збагачення палітри колірних відтінків. Малюнок на тему «Чарівник Смарагдового... |
Народні традиції і здоров'я |
Всього коментарів: 0 | |