Тема. Заперечення висловлень. Програма «Виконавець Кенгуру» Мета: Сформувати поняття висловлень-заперечень. Удосконалювати вміння створювати алгоритми з циклами для виконавців. Розвивати пам’ять та пізнавальну цікавість; Виховувати дбайливе ставлення до устаткування кабінету. Обладнання: програма «Сходинки», підручник, робочий зошит. Хід уроку І. Організаційний момент. Техніка безпеки. Дзвоник дзвенить, не стихає, Школярів всіх скликає: Гей, до класу поспішайте, На місця свої сідайте! Бесіда вчителя про техніку безпеки. - Учень, забігши в кабінет інформатики, ввімкнув комп'ютер собі і сусіду і, не знаючи, чим треба буде займатися на уроці, почав натискати всі клавіші. Чи порушив він правила техніки безпеки? Які? ІІ. Перевірка домашнього завдання. Що ми вивчали на протязі І семестру? З якими виконавцями працювали? Які види алгоритмів вивчали і чим вони відрізняються між собою? Тема нашого уроку – «Заперечення висловлень» ІІІ. Вивчення нового матеріалу. Вступна бесіда. - Нагадайте мені, будь ласка, які висловлення називаються істинними, а які хибними? Робота з підручником, ст. 34. Практична робота Виконання завдань №1,2робочого зошита Фізкультхвилинка Ми всі дружно працювали, А тепер рівненько стали! Руки вгору підняли, підтягнулися. Опустили руки вниз, посміхнулися. Нахилились вправо, вліво. Сіли на місця красиво. ІV. Робота з програмою «Кенгуру». Кенгуру, як і інші виконавці, вміє перевіряти умову. Це потрібно для того, щоб він не вийшов за край поля. Використовуючи цикл з перевіркою умови, можна, наприклад, обійти все поле по периметру: повтори повтори Зроби крок поки не край поля Повернись праворуч 4 рази Завдання. Зміни поданий алгоритм так, щоб, виконавши його, Кенгуру накреслив чотири квадратики зі стороною в один крок у чотирьох кутах поля. Релаксація. Уявіть, що ви на березі моря. Світить яскраве сонечко. Морська хвилька лоскоче ваші ніжки. Сонячне тепло розливається по всьому вашому тілу. Ти відчуваєш ласкавий подих морського вітерця, чистоту прозорого повітря... Повільно відкриваєте очі. Ви відпочили. V. Логічна сторінка для розумників і розумниць. (ст. 35) VІ. Узагальнення вивченого матеріалу. Підведення підсумків. Чи був цікавий урок? Що нового дізналися? VIІ. Домашнє завдання. Підручник с. 34-35. Робочий зошит. Урок 16(№3,4) Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1225 | |
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 22 |
Лікарські рослини |
Властивості паперу. робота з папером |
У царстві букв і звуків |
Всього коментарів: 0 | |