Тема. Алгоритми з циклами. Програма «Виконавець Садівник» Мета. Формувати уміння складати алгоритми з циклами; Розвивати пам’ять, логічне мислення, уяву; Виховувати інформаційну культуру. Обладнання: Комп’ютер, підручник, зошити, програма «Сходинки» Хід уроку І. Організаційний момент. Повторення правил техніки безпеки. – Пригадайте, що ми повинні зробити перед початком роботи на комп’ютері. (Відповіді дітей) переконатися у відсутності видимих ушкоджень робочого місця; сісти так, щоб лінія погляду приходилася в центр екрана, щоб не нахиляючись користуватися клавіатурою і сприймати передану на екран монітора інформацію; розмістити на столі зошит, навчальний посібник і інші предмети так, щоб вони не заважали роботі на комп’ютері. Починати роботу тільки за указівкою викладача «Приступити до роботи». ІІ. Перевірка домашнього завдання. ІІІ. Актуалізація опорних знань. Пригадайте, що таке цикл. Як виконавець виконує циклічний алгоритм? Який алгоритм називається лінійним? З розгалуження? Чим відрізняються вищеназвані алгоритми один від одного? (Відповіді дітей) ІV. Вивчення нового матеріалу. Робота за підручником, ст. 30 – Давайте разом знайдемо відмінності між поданими алгоритмами? (Цикл з післяумовою, цикл з передумовою). Практична робота Виконання завдань №2,3робочого зошита Фізкультхвилинка. Для того, щоб правильно виконати вправи, потрібно обробити інформацію. Погляньте на картинку. Присядьте стільки раз, скільки зображено грибочків. Зірвіть стільки яблук з дерева, скільки їх на малюнку. (Піднімаючись на носочки). Підстрибнемо стільки раз, скільки у нас зайчиків. Плеснемо в долоні стільки раз, скільки квіточок. V. Робота з програмою «Садівник». Садівник, як і Восьминіжка, вміє перевіряти умову. Якщо кількість саджанців, які треба посадити, невідома, можна використати в алгоритмі команду циклу з перевіркою умови: Повтори поки є саджанці Завдання. Склади алгоритм для Садівника, виконавши який, він посадить усі саджанці. Щоб переконатися, що твій алгоритм правильний, натисни кнопку Параметри, зміни кількість саджанців і виконай алгоритм ще раз. Релаксаційна пауза. Закрийте очі на 5 – 10 секунд. Розслабте м’язи очей, розкрийте їх на такий же час. Повторіть вправу 3 – 4 рази. Спрямовуючи погляд вперед, умовно напишіть очима слово «інформація». Покліпайте кілька разів очима, не напружуючи м’язи очей. VI. Логічна сторінка для розумників і розумниць. (ст. 31) VІІ. Узагальнення вивченого матеріалу. - Що таке цикл? - За допомогою яких команд створюються цикли для Садівника? VІІІ. Підсумок уроку. Що цікаво було для вас на уроці? Що нового ми дізналися про властивість інформації? Де ми можемо використати ці знання? ІХ. Домашнє завдання. Підручник с. 30-31. Робочий зошит. Урок 14(№1,4) Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2674 | |
Елементарне ознайомлення з технікою гратографія. Практична робота «Великодня ... |
В. Чухліб «Повінь». Прислів'я. |
Ґрунт. Значення ґрунту. Як люди дбають про ґрунт |
Вітальні листівки. Оздоблення листівки |
Робота з природним матеріалом. Аплікація із рослинних форм. Сюжетна аплікація... |
Всього коментарів: 0 | |