Тема. Алгоритми в математиці. Блок-схеми лінійних алгоритмів. Програма «Виконавець Восьминіжка» Мета. Дати уявлення про використання алгоритмів у математиці. Розвивати пам'ять, уяву, мислення. Виховувати інтерес до інформатики, самостійність, доброзичливе ставлення один до одного. Обладнання: підручник, робочий зошит, програма «Виконавець Восьминіжка» Хід уроку І. Організація учнів до уроку та повторення правил техніки безпеки. 1. Ось прийшли ми знову в клас, Де чека комп’ютер нас. Правила ми пригадаєм, Щось новеньке ми пізнаєм. Нумо сіли всі рівненько І працюємо дружненько. 2. Техніка безпеки. Правил безпеки дотримуйся, друже, Тоді з комп’ютером будеш у дружбі! Гра «Закінч речення». Заходити в комп’ютерний клас потрібно… (спокійно, не штовхаючись) Від монітора сиди на відстані … (не менше 50 см) Забороняється торкатися … (роз’ємів, проводів) Забороняється включати і виключати апаратуру без … (дозволу вчителя). ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання Що означає слово «схема»? Як можна подати алгоритм? Що таке блок-схема? ІІІ. Повідомлення теми уроку. ІV. Вивчення нового матеріалу. Пояснення нового матеріалу. Ви вже знаєте, як можна подати алгоритм і що таке блок-схема. Алгоритми використовуються в різних сферах нашого життя. Сьогодні ми познайомимося з алгоритмами в математиці Робота з підручником, с. 22. Практична робота. Виконання завдань №1,3 робочого зошита V. Фізкультхвилинка А зайчата вийшли з дому, Спершу стали по одному, Далі в парі топчуть сніг… Хто без пари – геть побіг. VІ. Робота з програмою «Восьминіжка». Сьогодні ти познайомишся ще з одним виконавцем. Це виконавець Восьминіжка. Восьминіжка мешкає на кораловому рифі, її дім можна умовно поділити на клітинки. Восьминіжка вміє виконувати такі команди: Вліво — пересувається на 1 клітинку ліворуч. Вправо — пересувається на 1 клітинку праворуч. Вгору — пересувається на 1 клітинку вгору. Вниз — пересувається на 1 клітинку вниз. Зафарбуй — випускає фарбу, і клітинка, в якій вона знаходиться, стає зафарбованою. Восьминіжка вміє фарбувати в різні кольори. Завдання. Склади алгоритм для Восьминіжки, щоб вона зафарбувала три квадрати. Сторона першого — 2 клітинки, а кожного наступного — на 1 клітинку більша. Релаксація. – Покліпайте швидко очима, закрийте їх, повільно порахуйте до 5. Повторіть 4–5 разів. VIІ. Логічна сторінка для розумників і розумниць. (ст23) VІІІ. Підсумок уроку. – Що найбільше сподобалося і запам’яталося на уроці? ІХ. Домашнє завдання. Підручник: ст. 22-23 Робочий зошит: Урок 10(№2,4) Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1427 | |
Продовження екскурсії |
Безпека на відпочинку. Практична робота: моделювання правильних і неправильни... |
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
Хто ти. Які вони, який ти. Історія твого імені |
Робота з папером. Предметна аплікація. Прапор та герб України |
Всього коментарів: 0 | |