Тема. Складання алгоритмів з циклами для виконавців. Логічне слідування. Програма «Виконавець Восьминіжка» Мета: Сформувати поняття логічного слідування. Навчити дітей використовувати логічне слідування при складанні циклічних алгоритмів. Розвивати логічне та алгоритмічне мислення, пам’ять. Виховувати самостійність, цікавість до інформатики. Обладнання: програма «Сходинки», робочий зошит, підручник. Хід уроку І. Організаційний момент. Техніка безпеки. От і все, дзвенить дзвінок, В гості йде до нас урок. Спішіть, поспішайте, За парти сідайте. Які правила поведінки у комп'ютерному класі ви знаєте? ІІ. Перевірка домашнього завдання. Бесіда. Що таке заперечення? Як із висловлення утворити заперечення? ІІІ. Вивчення нового матеріалу Сьогодні на уроці ми вивчимо, що таке логічне слідування і як воно використовується в алгоритмах. Робота з підручником. (ст. 36) Практична робота Виконання завдань №3,4робочого зошита Фізкультхвилинка Щось втомились ми сидіти, Треба трохи відпочити. Руки вгору, руки вниз, На сусіда подивись. Руки вгору, руки в боки, І зроби чотири скоки. Ось так, ось так, ось так! Плесніть у долоньки раз. За роботу! Все гаразд! ІV Робота з программою «Восьминіжка». Восьминіжка теж уміє виконувати команди циклу. А умови, які вона може перевіряти, тобі вже відомі. Це ті ж самі умови, які ти використовував у команді якщо. Команда циклу тобі знадобиться, щоб допомогти Восьминіжці потрапити додому. На шляху Восьминіжки — стіна з коралів, розташована справа від неї. Відомо, то десь у стіні, нижче від Восьминіжки, є прохід. Складемо алгоритм, виконавши який, Восьминіжка знайде цей прохід і пройде крізь нього. повтори Вправо поки Справа вільно повтори Вниз поки Справа перешкода Вправо Вправо Завдання. Доповни цей алгоритм так, щоб Восьминіжка пройшла і крізь другу стіну з коралів, якщо відомо, що в ній теж є прохід і розташований він вище від першого. Релаксація. Уявити перед собою колесо велосипеда, яке обертається , та, помітивши на ньому певну точку, слідкувати за обертом цієї точки. Спочатку в один бік, потім в інший, Повторититричі V. Логічна сторінка «Для розумників і розумниць». (ст. 37) VІ. Узагальнення вивченого матеріалу. Підведення підсумків. Чи був цікавий урок? Що нового дізналися? VIІ. Домашнє завдання. Підручник с. 36-37. Робочий зошит. Урок 17 (№1,2,5) Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2154 | |
Українська народна казка «Рукавичка» |
Пластмасові технічні конструктори. Їх призначення |
Силуетно-площинне зображення дерев і птахів. Практична робота «Як живеться ва... |
Твоя квартира. Будь обережним |
Інструменти і приладдя для роботи з тканиною |
Всього коментарів: 0 | |