Тема: Текст-переклад. Мета уроку:
Обладнання: програма "WordPad". Хід уроку I. Організаційний момент. Повторення правил з техніки безпеки. II. Перевірка домашнього завдання. Стратегія: після першого ходу брать 4 -N, де N-кількістъ каменів що взяв супротивник. Для одержання виграшної стратегії починаючому, мабуть, потрібно своїм першим ходом взяти два камені, а після кожного ходу супротивника брати стільки, щоб сума каменів, узятих цим ходом початківця i попереднім ходом супротивника, дорівнювала чотирьом. • Скільки потрібно взяти каменів першому гравцю, щоб виграти, якщо Міркування: останнім ходом завжди потрібно залишити 1 камінець. Щоб так відбулось, необхідно, щоб передостанні ходи починаючого i супротивника в cyмi завжди дорівнювали 4 (свій хід починаючий завжди рахує за формулою 4 - N, де N - кількість каменів, що взяв супротивник). Рахуємо 8—1—4 = 3 (починаючому потрібно взяти відразу 3 камені). Задача. Якщо каменів 23? (починаючий бере 23-1-4-4-4-4-4 = 2. Відповідь: 2 камені). Задача. Якщо каменів 9? 9-1-4-4 = 0. Але не можна починаючому не брати каменів. Висновок: в цьому випадку починаючий при правильній гpi супротивника завжди програє. III. Актуалізація опорних знань.
IV. Вивчення нового матеріалу. Робота з підручником стор.52-53. Фікультхвилинка. Віконце ми відкрили, Повітря запросили До нашої кімнати У гocтi завітати. Bci руки піднімемо, Та глибоко вдихнемо. Раз – два, раз – два, дружніше Легені тренувати. V. Робота за комп'ютером. Програма "WordPad". Запуск програми ПУСК ® ПРОГРАММЫ ® СТАНДАРТНЫЕ ® WordPad. Виконати завдання стор. 52-53. Релаксація. Вправи для очей. Витягнути праву руку вперед. Слідкувати очима, не повертаючи голови, за повільними рухами вказівного пальця витягнутої руки вліво i вправо, вверх i вниз. Повторити 4-5 раз. Вправи для рук. Розслабити руки, опустити вниз, потрясти злегка. VI. Підсумок уроку. • Як переключаються режими введения англійського та українського тексту? VII. Домашнє завдання. Виконайте завдання "Для розумників i розумниць" (з підручника на стopiнцi 53). | |
| |
Переглядів: 775 | |
Розкрій тканини. Виготовлення спіднички прямолінійної форми для ляльки |
Підсумковий урок за І семестр |
Весняні свята. Великдень |
Плетіння. Спосіб плетіння «косичкою». Створення виробів з плетіння |
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях |
Всього коментарів: 0 | |