Тема: Алгоритми з розгалуженням Мета уроку:
Обладнання: програма "Колобок". Хід уроку I. Організаційний момент. Повторення правил з техніки безпеки. Розминка. Завдання: знайдіть суму чисел від 1 до 100. (на дошці 1+2+3+... +99+100) Відповідь: Алгоритм Гауса. - Великий німецький математик Карл Гаус (1777—1855) придумав
II. Перевірка домашнього завдання. III. Актуалізація опорних знань.
IV. Вивчення нового матеріалу.
- Діти, станьте біля парт. Зараз ми трохи відпочинемо. Ми на човнику катались -Веслами гребли. Ми в кімнатi прибирали – Віником мели. Ягоди ми збирали – Багато разів ми присідали. V. Робота за комп'ютером. Програма "Колобок". Завдання стор.39.
Релаксащя. Вправи для очей. - Baшi очі втомились, тому виконаємо кілька вправ для очей.
Вправи для рук. Захопивши великим i вказівним пальцями правої руки пучку лівої руки, злегка потягнути палець. На рахунок раз - потягнути палець, на рахунок два - відпустити. Потім потягнути пальці правої руки. VI. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку. • Скільки пар чисел у послідовності від 1 до 100? Сума чисел від 1 до 100 дорівнює...? VII. Домашнє завдання (диференційоване). Завдання 1 (легше). Виконати завдання "Для розумників i розумниць" (з підручника на сторінці 39). Завдання 2 (складніше). Швидко підрахувати суму парних чисел від 2 до 100. - Вибирайте завдання за власним бажанням. | |
| |
Переглядів: 749 | |
Елементи графічної грамоти. Виготовлення «Монгольської гри» |
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
Вода в природі та в житті людини. Дослідницький практикум. Куди зникає вода з... |
На уроці образотворчого мистецтва. Побудова і записування речень, що передают... |
В. Сухомлинський «Оленчин горобчик». О. Зима «Дві білки і лисиця». «Сонячна п... |
Всього коментарів: 0 | |