💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Алгоритми з розгалуженням

Тема: Алгоритми з розгалуженням

Мета уроку:

  • ознайомити учнів з алгоритмами, що мають розгалуження;
  • вивчити алгоритм гауса швидкого додавання чисел від 1 до 100;
  • розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять;
  • виховувати любов до рідної мови.

Обладнання: програма "Колобок".

Хід уроку

I.         Організаційний момент.

Повторення правил з техніки безпеки.

Розминка.

Завдання: знайдіть суму чисел від 1 до 100. (на дошці 1+2+3+... +99+100)

Відповідь: Алгоритм Гауса.

-  Великий німецький математик Карл Гаус (1777—1855) придумав
алгоритм швидкого додавання чисел від 1 до 100.

  1. Підрахувати кількість пар чисел у послідовності від 1 до 100 (50);
  2. Скласти перше й останні числа (1 + 100) = 101;
  3. Помножити кількість отриманих пар чисел на доданок, що утворився 50 * 101 = 5050.

II.        Перевірка домашнього завдання.

III.      Актуалізація опорних знань.

  • Як розгалуження позначається на блок-cxeмi?
  • Що означає позитивна відповідь на запитання (умову), записану в poм6i?
    (Подальший напрямок виконання команд по стрілці з надписам "Так").
  • Яка команда зветься командою розгалуження?
  • Назвіть приклади алгоритмів з розгалуженням.

IV.   Вивчення нового матеріалу.

  1. Робота з підручником стор.38.
  2. Фізкультхвилинка.

Діти, станьте біля парт. Зараз ми трохи відпочинемо.

Ми на човнику катались

-Веслами гребли.

Ми в кімнатi прибирали –

Віником мели.

Ягоди ми збирали –

Багато разів ми присідали.

V.   Робота за комп'ютером. Програма "Колобок".

Завдання стор.39.

 

Релаксащя.

 Вправи для очей.

- Baшi очі втомились, тому виконаємо кілька вправ для очей.

  1. Повільно поведіть очима зліва направо i справа наліво по 3 рази.
  2. Повільно перевести погляд вгору-вниз, потім навпаки по 3 рази.
  3. Уявіть перед собою велосипедне колесо, помітьте на ньому певну точку i слідкуйте за обертанням цiєї уявної точки.

Вправи для рук.

Захопивши великим i вказівним пальцями правої руки пучку лівої руки, злегка потягнути палець. На рахунок раз - потягнути палець, на рахунок два - відпустити. Потім потягнути пальці правої руки.

VI.   Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.

•    Скільки пар чисел у послідовності від 1 до 100? Сума чисел від 1 до 100 дорівнює...?

VII.   Домашнє завдання (диференційоване).

Завдання 1 (легше). Виконати завдання "Для розумників i розумниць" (з підручника на сторінці 39).

Завдання 2 (складніше). Швидко підрахувати суму парних чисел від 2 до 100.

- Вибирайте завдання за власним бажанням.

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (20.03.2017)
Переглядів: 769 | Рейтинг: 1.0/1
Що виготовляють або вирощують там, де ти живеш. Як хліб на стіл прийшов. Вшан...
Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 5. Розв’язання простих з...
Знаходження значень виразів, що містять дужки. Розпізнавання многокутників. Ф...
Письмова нумерація, запис чисел у нумераційну таблицю. Таблиця чисел першої с...
Запитання до природи. Як економно використовувати воду вдома?
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]