Тема: Цикли Мета уроку:
Обладнання: програма "Садівник". Хід уроку. І. Організаційний момент. Повторення правил з техніки безпеки. Розминка. - Пограємо в гру "Алгоритм – не алгоритм" Учитель зачитує уривки тексту зі знайомих книг, а учні, по-перше, догадуються, з якої книги взято текст, а, по-друге, чи являється текст алгоритмом. Гпісля кожного прочитаного тексту учитель задає питания:
Текст 1 А.А. Мілн "Biннi-Пух i все-все-все" "Якщо я що-небудь розумію, то дірка – це нора, а нора – це Кролик, а Кролик – це підходяща компанія, а підходяща компанія – це така компанія, де мене чим-небудь пригостять та із задоволенням послухають мою бурчалку. I все таке інше ". (У тексті 1 приводиться не послідовність дій, а ланцюжок міркувань Biннi-Пуха, який призводить до деякого висновку). Текст 2 "Книга про смачну та здорову їжу"
(В тексті приведено саме алгоритм – послідовність дій, що призводить до визначеного результату (приготуванню солодкого блюда "Пломбір iз бананами"). II. Перевірка домашнього завдання. Можлива блок-схема алгоритму пришивання гудзика наведена нижче. Зверніть увагу учнів, що блоки 7 та 8 i 9 та 10 – однакові. Тобто повторюються однакові дії. Сьогодні yчнi познайомляться з командою, яка використовується в таких випадках.
III. Актуалізація опорних знань.
1. Бесіда. - У світі, що нас оточує, є багато чого, що повторюється. День змінює ніч, після ночi знову настає день. На шахматному полі чергуються чорні та білi клітинки. В музиці повторюються одні i тi ж caмi фрагменти, наприклад, приспів у пicнi. Людині теж доводиться виконувати дії, що повторюються. Наприклад, ходьба – це повторення руху нiг: крок правою, крок лівою. Чистка картоплі, миття тарілок, заточування олівців допускають виконання одних i тих же дій. Якщо в алгоритмі можна виділити послідовність дій, яка виконується підряд декілька разів, то такий алгоритм називають циклічним. Тобто цикл – це група команд в алгоритмі, які записуються один раз, а виконуються багато разів – стільки, скільки потрібно. 2. Робота з підручником. - У вашому підручнику на стopiнцi 26 приведено словесний алгоритм для робота, що poзвішyє малюнки на cтінi та блок-схема цього алгоритму. Зверніть увагу діти на те, що:
3. Фізкультхвилинка. Вчора сонце так світило, Що ведмедя розбудило. Виліз сонний iз барлоги Та й подався на дороги. А на тій дорозі снiг, До ведмежих липне ніг. "Рано,- думає бурмило,-, Мене сонце розбудило". Глянув на зимовий ліс I швиденько спать поліз. V. Робота за комп'ютером. Програма "Садівник".
Релаксаія. Вправи для очей. Витягнути праву руку вперед. Слідкувати очима, не повертаючи голови, за повільними рухами вказівного пальця витягнутої руки вліво й вправо, вверх i вниз. Повторити 4-5 раз. Вправи для рук. Покласти напівзігнуті пальці на стіл. Кисті рук на стіл не класти. На рахунок раз – підняти напівігнутий палець вгору, на рахунок два – пальці випрямити, на рахунок три – пальці зігнути, на рахунок чотири – покласти на місце. Виконати вправи над кожним пальцем не менше 3-4 разів. VI. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку. – Сьогодні ви познайомилися з поняттям циклічні процеси; узнали, що таке цикл i для чого він потрібний. VII. Домашнє завдання. - Виконайте завдання "Для розумників i розумниць" (iз підручника | |
| |
Переглядів: 824 | |
Праця людей у місті (селі) |
І. Жиленко «Доброго ранку!..», Т. Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник». В.... |
Що вивчає курс «Основи здоров'я». Здоров'я та його ознаки. Практична ... |
Осінь щедра, осінь золотава. Урок позакласного читання |
Білоруська народна казка «Легкий хліб» |
Всього коментарів: 0 | |