💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Пошук в Internet

Тема: Пошук в Internet

Мета уроку:

  1. Познайомити учнів з можливостями пошуку інформації в Internet:
  2. Розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять.

Обладнання: програма “Браузер Internet Explorer”

Хід уроку

І.       Організаційний момент.

Повторення правил з техніки безпеки.

Розминка.

    1. Люди яких прфесій використовують адреси при своїй роботі?
      • Розносить листи і газети (листоноша)
      • Указує ваші місця в театрі (білетер);
      • Грає в шахи (шахматист);
      • Працює на комп'ютері (програміст);
      • Літає на літаках (льотчик).
    2. Учитель стоїть біля дошки. Який учень знаходиться ближче до вікна: на парті (2,1) або (1,2)?

Підняти з місця відповідних учнів і впевнитись. (2,1) якщо нумерація іде від дверей або (1,2) – якщо нумерація іде від вікна.

    1. Василько розлініяв аркуш на кліточки 9х9 (накреслити на дошці). В центральній клітині він хоче намалювати кораблик.

Яка адреса цього кораблика? (5,5) – пояснити кресленням на дошці.

Назви координати діагональних клітинок.

(1,1), (2,2), (3,3), (4,4), (5,5), (6,6), (7,7), (8,8), (9,9), та (1,9), (2,8), (3,7), (4,6), (5,5), (6,7), (7,3), (8,2), (9,1) – пояснити за тим же кресленням на дошці.

ІІ.      Перевірка домашнього завдання.

1. Вгадав Максим тому, що чарівник приніс лише два сині ковпаки і обидва вони були одягнені на голову його друзів, тому для нього лишався лише червоний ковпак.

ІІІ.    Актуалізація опорних знань.

  • Як знайти потрібний сайт?
  • В чому заключається режим роботи комп'ютера в мережі on-line?
  • Що являє собою служба чат в Internet?
  • Що таке Internet-магазин?

ІV. Вивчення нового матеріалу.

1. Бесіда.

В Internet зберігається дуже багато інформації і знайти те, що вам потрібно дуже і дуже не просто. Тому у всесвітній мережі є спеціальні комп'ютери – пошуковісервери, які весь час переглядають сайти і запам'ятовують адреси сайтів за різною тематикою. Звернувшись до такого сервера, ми задаємо йому тему, і він відшукує нам потрібні сайти. Прочитаємо ст. 12 з нашого підручника.

2. Робота з підручником.

3. Фізкультхвилинка

Раз, два, всі присіли,

потім вгору підлетіли.

Три, чотири – нахилились,

Із струмочка гарно вмилисью

П’ять, шість – усі веселі,

Летимо на каруселі.

Сім, вісім – в поїзд сіли,

Ніжками затупотіли.

Дев’ять, десять – відпочили –

І за парти дружно сіли.

ІV.    Робота з комп'ютером. Програма “Браузер”.

Запуск програми ПУСК"ПРОГРАМИ"Outlook Express(або The Bat!)/

Виконати завдання на стор.13.

Релаксація.

Вправи для очей:

  1. Повільно поводіть очима зліва направо і справа наліво по 3 рази.
  2. Повільно перевести погляд вгору-вниз, потім навпаки по 3 рази.
  3. Уявіть передсобою велосипедне колесо, помітьте на ньому певну точку і слідкуйте за обертанням цієї уявної точки.

Вправи для рук.

            Розлабити руки, опустити вниз, потрясти злегка кистями.

V.      Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.

- Ми познайомилися з вами зі службою пошукових серверів і потренувалися в пошуку інформації в мережі та переконалися, що Internet  має багато цікавих відомостей.

VІ.    Домашнє завдання.

Виконайте завдання з підручника “Для розумників і розумниць” на ст. 13.

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (19.03.2017)
Переглядів: 566 | Рейтинг: 0.0/0
В. Чухліб «Повінь». Прислів'я.
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 22
Ґрунт. Значення ґрунту. Як люди дбають про ґрунт
Фантастичні образи
Колективне збирання моделей машин. Спільна поетапна робота з моделювання тран...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]