💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Пошук в Internet

Тема: Пошук в Internet

Мета уроку:

  1. Познайомити учнів з можливостями пошуку інформації в Internet:
  2. Розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять.

Обладнання: програма “Браузер Internet Explorer”

Хід уроку

І.       Організаційний момент.

Повторення правил з техніки безпеки.

Розминка.

    1. Люди яких прфесій використовують адреси при своїй роботі?
      • Розносить листи і газети (листоноша)
      • Указує ваші місця в театрі (білетер);
      • Грає в шахи (шахматист);
      • Працює на комп'ютері (програміст);
      • Літає на літаках (льотчик).
    2. Учитель стоїть біля дошки. Який учень знаходиться ближче до вікна: на парті (2,1) або (1,2)?

Підняти з місця відповідних учнів і впевнитись. (2,1) якщо нумерація іде від дверей або (1,2) – якщо нумерація іде від вікна.

    1. Василько розлініяв аркуш на кліточки 9х9 (накреслити на дошці). В центральній клітині він хоче намалювати кораблик.

Яка адреса цього кораблика? (5,5) – пояснити кресленням на дошці.

Назви координати діагональних клітинок.

(1,1), (2,2), (3,3), (4,4), (5,5), (6,6), (7,7), (8,8), (9,9), та (1,9), (2,8), (3,7), (4,6), (5,5), (6,7), (7,3), (8,2), (9,1) – пояснити за тим же кресленням на дошці.

ІІ.      Перевірка домашнього завдання.

1. Вгадав Максим тому, що чарівник приніс лише два сині ковпаки і обидва вони були одягнені на голову його друзів, тому для нього лишався лише червоний ковпак.

ІІІ.    Актуалізація опорних знань.

  • Як знайти потрібний сайт?
  • В чому заключається режим роботи комп'ютера в мережі on-line?
  • Що являє собою служба чат в Internet?
  • Що таке Internet-магазин?

ІV. Вивчення нового матеріалу.

1. Бесіда.

В Internet зберігається дуже багато інформації і знайти те, що вам потрібно дуже і дуже не просто. Тому у всесвітній мережі є спеціальні комп'ютери – пошуковісервери, які весь час переглядають сайти і запам'ятовують адреси сайтів за різною тематикою. Звернувшись до такого сервера, ми задаємо йому тему, і він відшукує нам потрібні сайти. Прочитаємо ст. 12 з нашого підручника.

2. Робота з підручником.

3. Фізкультхвилинка

Раз, два, всі присіли,

потім вгору підлетіли.

Три, чотири – нахилились,

Із струмочка гарно вмилисью

П’ять, шість – усі веселі,

Летимо на каруселі.

Сім, вісім – в поїзд сіли,

Ніжками затупотіли.

Дев’ять, десять – відпочили –

І за парти дружно сіли.

ІV.    Робота з комп'ютером. Програма “Браузер”.

Запуск програми ПУСК"ПРОГРАМИ"Outlook Express(або The Bat!)/

Виконати завдання на стор.13.

Релаксація.

Вправи для очей:

  1. Повільно поводіть очима зліва направо і справа наліво по 3 рази.
  2. Повільно перевести погляд вгору-вниз, потім навпаки по 3 рази.
  3. Уявіть передсобою велосипедне колесо, помітьте на ньому певну точку і слідкуйте за обертанням цієї уявної точки.

Вправи для рук.

            Розлабити руки, опустити вниз, потрясти злегка кистями.

V.      Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.

- Ми познайомилися з вами зі службою пошукових серверів і потренувалися в пошуку інформації в мережі та переконалися, що Internet  має багато цікавих відомостей.

VІ.    Домашнє завдання.

Виконайте завдання з підручника “Для розумників і розумниць” на ст. 13.

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (19.03.2017)
Переглядів: 573 | Рейтинг: 0.0/0
Інформація. Як людина сприймає інформацію. Робота в графічному редакторі Pain...
Олександр Олесь «Два хлопчики». М. Рильський «Річка». Підсумок із теми
Природа Кримських гір
Елементарне поняття про архітектуру як вид мистецтва. Практична робота «Місто...
Мотивування дітей до систематичного заняття фізичними вправами. Рухливі ігри ...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]