Тема: Пошук в Internet Мета уроку:
Обладнання: програма “Браузер Internet Explorer” Хід урокуІ. Організаційний момент. Повторення правил з техніки безпеки. Розминка.
Підняти з місця відповідних учнів і впевнитись. (2,1) якщо нумерація іде від дверей або (1,2) – якщо нумерація іде від вікна.
Яка адреса цього кораблика? (5,5) – пояснити кресленням на дошці. Назви координати діагональних клітинок. (1,1), (2,2), (3,3), (4,4), (5,5), (6,6), (7,7), (8,8), (9,9), та (1,9), (2,8), (3,7), (4,6), (5,5), (6,7), (7,3), (8,2), (9,1) – пояснити за тим же кресленням на дошці. ІІ. Перевірка домашнього завдання. 1. Вгадав Максим тому, що чарівник приніс лише два сині ковпаки і обидва вони були одягнені на голову його друзів, тому для нього лишався лише червоний ковпак. ІІІ. Актуалізація опорних знань.
ІV. Вивчення нового матеріалу. 1. Бесіда. В Internet зберігається дуже багато інформації і знайти те, що вам потрібно дуже і дуже не просто. Тому у всесвітній мережі є спеціальні комп'ютери – пошуковісервери, які весь час переглядають сайти і запам'ятовують адреси сайтів за різною тематикою. Звернувшись до такого сервера, ми задаємо йому тему, і він відшукує нам потрібні сайти. Прочитаємо ст. 12 з нашого підручника. 2. Робота з підручником. 3. ФізкультхвилинкаРаз, два, всі присіли, потім вгору підлетіли. Три, чотири – нахилились, Із струмочка гарно вмилисью П’ять, шість – усі веселі, Летимо на каруселі. Сім, вісім – в поїзд сіли, Ніжками затупотіли. Дев’ять, десять – відпочили – І за парти дружно сіли. ІV. Робота з комп'ютером. Програма “Браузер”. Запуск програми ПУСК"ПРОГРАМИ"Outlook Express(або The Bat!)/ Виконати завдання на стор.13. Релаксація. Вправи для очей:
Вправи для рук. Розлабити руки, опустити вниз, потрясти злегка кистями. V. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку. - Ми познайомилися з вами зі службою пошукових серверів і потренувалися в пошуку інформації в мережі та переконалися, що Internet має багато цікавих відомостей. VІ. Домашнє завдання. Виконайте завдання з підручника “Для розумників і розумниць” на ст. 13. | |
| |
Переглядів: 566 | |
В. Чухліб «Повінь». Прислів'я. |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 22 |
Ґрунт. Значення ґрунту. Як люди дбають про ґрунт |
Фантастичні образи |
Колективне збирання моделей машин. Спільна поетапна робота з моделювання тран... |
Всього коментарів: 0 | |