Тема: Всесвітня мережа Мета уроку:
Обладнання: програма “Карта Світу” Хід урокуІ. Організаційний момент. Повторення правил з техніки безпеки.
Розминка. Нагадайте дітям казку про Царівну-Жабу. “...Було у Царя три сини: старший – Степан-Царевич; середній – Федір-Царевич; молодший – Іван-Царевич. Прийшла пора синам женитися. Вивів їх Цар у чмсте поле і загадав випустити з лука по стрілі. Куди упаде стріла – там суджену шукати. У старшого сина стріла полетіла в село Велике, попала на боярський двір. Підняла її боярська дочка. Стріла середнього сина полетіла в місто Велике на подвір'я купця, і підняла її дочка купця. Стріла молодшого сина полетіла до лісу та впала в болото”
Підсумок: Іван-Царевич послідлвно ( це слово слід наголосити) проходить кожну перешкоду. Це схоже на те як ми очищуємо яйце, в якого не одна шкарлупка, а декілька. Ми очистили одну шкарлупку, а під нею друга, а під другою – третя і т.д. Таким чином ми навчилися визначати місмце знаходження предметів, записуючи. ІІ. Перевірка домашнього завдання.По горизонталі: 1. Дніпро. 2. Либідь. По вертикалі: 3. Десна. 4. Ірпінь
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
ІV. Вивчення нового матеріалу. 1. Бесіда. – Давайте поміркуємо, як працює звичайна пошта. Всі поштові відділення у всьому світі знають адреси одне одного. Це дає змогу знайти потрібне адресатові поштове відділення, в якому за вашою адресою вам доставлять кориспонденцію. Подібно до пошти комп'ютери зв'язані мережею Іnternet, мають свої адреси. В мережі є комп'ютери-сервери, які ніколи не відключаються. Вони не тільки мають свої адреси, але й слідкують щоб ви могли знайти потрібний комп'ютер в мережі за його адресою. Щоб приєднатися до Internet потрібно мати пристрій – модем, через який комп'ютер підключається до телефонної мережі і через неї приєднується до світової мережі. Сьогодні ми поговоримо про Internet. Що означає це слово? 2. Робота з підручником. 3. Фізкультхвилинка
V. Робота з комп'ютером. Програма “Карта Світу”. – Виконаємо вправу, описану на ст. 7.
Релаксація. Вправи для очей: Міцно заплющиити очі на 5 секунд, потім відкрити на 5 секунд.Повторити 6 разів. Швидко моргати протягом 30 секунд. Вправи для рук. Поставити напівзігнуті пальці на стіл. Кисті рук на стіл не класти. На рахунок – раз – підняти напівзігнутий палець вгору, на рахунок – два – пальці випрямити, на рахунок три – пальці зігнути, на рахунок чотири – поставити на місце. Виконати вправи над кожним пальцем не менше 3-4 разів. VІ. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку. – Таким чином ви вже знаєте що Internet – це всесвітня мережа, яка складається з мільйонів комп'ютерів у всьому світі, зв'язаних між собою за допомогою приладу модем та телефонної мережі. Кожен комп'ютер в мережі має свою адресу, за якою його знаходять інші комп'ютери в Internet-і. VІІ. Домашнє завдання. Виконайте завдання “Для розумників і розумниць” (з підручника на ст.7). | |
| |
Переглядів: 932 | |
Українська народна казка «Рукавичка» |
Підсумковий урок за рік. Як ми навчилися берегти своє здоров'я (тестуванн... |
Народні промисли України |
Робота з природним матеріалом. Аплікація із рослинних форм. Сюжетна аплікація... |
Що можна навчитись самому |
Всього коментарів: 0 | |