Тема. Музичні можливості комп'ютера. Робота з музичним редактором Мета: Сформувати поняття музичного речення, ноти, вокальної та інструментальної музики. Відпрацювати навички прослуховування музичних творів за допомогою музичного редактора. Розвивати естетичні почуття та гармонію; Виховувати музичну культуру. Обладнання. музичний редактор, підручник, робочий зошит. Хід уроку І. Організаційний момент. Техніка безпеки. Під час роботи з комп’ютером руки повинні бути: а) мокрими та брудними; б) чистими і сухими; в) свій варіант. Сидіти потрібно за комп’ютером на відстані: а) 50 см; б) 20 см; в) свій варіант. Принесене шкільне приладдя можна класти: а) на клавіатуру; б) на стіл; в) свій варіант. Показувати на моніторі потрібно: а) указкою; б) пальцем; в) свій варіант. ІІ. Перевірка домашнього завдання. ІІІ. Актуалізація знань - За допомогою чого записують музику? - Що спільного між музикою і мовою? ІV. Вивчення нового матеріалу. 1. Вступна бесіда. Який чудовий світ музики! Він оточує нас з раннього дитинства. А чи знаєш ти, що спільного між музикою і мовою? 2. Робота з підручником, ст. 54. 3. Практична робота Виконання завдань №1,2робочого зошита 4. Фізкультхвилинка. Крильця пташки розправляють, Їх до сонця підіймають. Потім можна політати І комашок поганяти. На галявину злетілись, Там зернят вони наїлись. Потім знову полетіли І за парти хутко сіли. V. Робота з комп’ютером. Сьогодні ти матимеш можливість прослухати різні музичні твори. А допоможе тобі в цьому музичний редактор Мелодія. Відкрий музичний редактор. Завантаж до нього мелодію за допомогою команди Завантажити Натисни кнопку Програти і прослухай мелодію. Який її настрій? Заплющ очі. Що ти уявляєш, коли чуєш її звуки? Добери найкращий темп для програвання цієї мелодії. Спробуй розрізнити в цій мелодії окремі музичні речення. Релаксація. «Прогулянка по осінньому парку». (Уявно збираємо жовті листочки. Слухаємо шурхіт.) VІ. Логічна сторінка «Для розумників і розумниць»(ст. 55) VIІ. Підсумок уроку. - Чи цікаво було працювати на уроці? - Що найбільше сподобалося робити? - Що видалося найважчим? - Про що хотіли б дізнатися більше? - Де ми можемо використати набуті знання? VІІІ. Домашнє завдання. Підручник с. 54-55. Робочий зошит. Урок 26(№3,4) Повторити назви нот та їх розташування на нотному стані Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1227 | |
Сонце — джерело світла і тепла |
Розповідь Мудрунчика або інформаційні процеси |
Знайомтесь — клавіатура |
Таблиці додавання й віднімання чисел 4 і 5. Нумерація чисел у межах 20. Задач... |
Різання паперу. виготовлення з цупкого паперу геометричних фігур |
Всього коментарів: 0 | |