Тема. Робота з деформованим текстом. Копіювання і переміщення фрагментів тексту Мета: Узагальнити знання про редагування та форматування тексту. Відпрацювати навички копіювання та переміщення тесту. Розвивати логічне мислення та увагу; Формувати вміння аналізувати і робити висновки. Обладнання. текстовий редактор, підручник, робочий зошит, файл з деформованим текстом. Хід уроку І. Організаційний момент. Техніка безпеки. У кабінеті інформатики учень увімкнув комп’ютер і почав діставати зі свого портфеля обід , який потім з’їв . - Чи порушив він правила техніки безпеки? Якщо так, то як? - На уроці неуважний учень заснув і ліг на клавіатуру. Потім він прокинувся, згадав про роботу. Чи порушив він правила техніки безпеки? ІІ. Перевірка домашнього завдання. ІІІ. Актуалізація знань - У яких формах можна подати інформацію? - Які типи текстів ми вивчили на минулому уроці ? - Чим відрізняються прозові тексти від віршованих? - Якою клавішею можна розпочати новий абзац? А поставити проміжок між словами? ІV. Вивчення нового матеріалу. 1. Вступна бесіда. На уроках української мови вам доводилося працювати з деформованими текстами. Давайте прочитаємо текст, поданий нижче і поміркуємо, як слід розмістити його частини. 2. Робота з підручником, ст. 52 – 53. 3. Практична робота Виконання завдань №1,2робочого зошита 4. Фізкультхвилинка. Трава низенька – низенька. (Роблять присідання) Дерева високі – високі. (Піднімають руки вгору) Вітер деревце гойдає – колише. (Обертаються) То вліво, то вправо нахиляє. (Нахили вліво, вправо) То вгору, то назад. (Потягуються вгору, назад) То вниз нагинає . (Нахиляються вперед) Птахи летять – відлітають, (Махають руками) І учні навколо школи оббігають. Ми можемо зараз це зробити? Чому? V. Робота з комп’ютером. Відкрий текстовий редактор. Завантаж текст з файлу «Урок 26.doc», який знаходиться на диску D: у папці «4 клас». Перед тобою деформований текст. Перестав частини тексту в потрібному порядку. Для цього пригадай, як виділити слово, рядок, абзац. Щоб виділити кілька рядків або кілька абзаців, треба виділити перший з них і, тримаючи натиснутою ліву кнопку миші, пересувати її таким чином, щоб вказівник миші рухався вздовж потрібних рядків або абзаців. Виділені фрагменти тексту можна скопіювати або перемістити в інше місце. Дія копіювання фрагмента тексту відрізняється від дії переміщення тим, що при копіюванні сам фрагмент лишається на своєму місці, а його копія з'являється в новому місці. А мри переміщенні фрагмент вилучається і з'являється в новому місці. Щоб скопіювати виділений фрагмент, треба натиснути кнопку Копіювати, встановити курсор в тому місці тексту, куди треба скопіювати цей фрагмент, і натиснути кнопку Вставити . Дія переміщення виконується аналогічно, але замість кнопки Копіювати , треба скористатися кнопкою Вирізати. Релаксація. Закрити очі (рахувати до трьох), відкрити їх і подивитися далеко – далеко (рахувати до п’яти). Повторити 5 разів. VІ. Логічна сторінка «Для розумників і розумниць»(ст. 53) VIІ. Підсумок уроку. - Чи цікаво було працювати на уроці? - Що найбільше сподобалося робити? - Що видалося найважчим? - Про що хотіли б дізнатися більше? - Де ми можемо використати набуті знання? VІІІ. Домашнє завдання. Підручник с. 52-53. Робочий зошит. Урок 25(№3-5) Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3327 | |
Українські дитячі пісеньки «Кукуріку, півнику», «Добрий вечір, зайчику». Дитя... |
Цінність життя і здоров'я людини. Повага до себе та інших людей. Особливо... |
Право дитини на здоров'я. Як звертатися за порадою та по допомогу у разі ... |
Розпорядок дня учнів і його вплив на здоров'я. Правильна організація роб... |
Знайомтесь — клавіатура |
Всього коментарів: 0 | |