Урок 113 Тема. Складання таблиці множення числа 5. Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 5. Знаходження значення виразів, у складі яких двічі повторюється та сама букваМета: опрацювати таблицю множення числа 5; формувати в учнів уміння складати задачі за даною схемою виразу; формувати вміння знаходити значення виразів, у складі яких двічі повторюється та сама змінна. Обладнання: предметні малюнки, таблиця усних обчислень, картки для індивідуальної роботи, сигнальні картки. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Пояснити розв’язання задачі № 851. 2) Із завдання № 852 зачитати результати виразів, в яких останньою була дія додавання. 2. Робота з індивідуальними картками. Картка 1 1) Заштрихувати третю частину смужки. 2) Маса дині 6 кг. Яка маса половини дині? Третини дині? Картка 2 1) Заштрихувати п’яту частину смужки. 2) У книжці 20 сторінок. Скільки сторінок становить чверть книжки? Картка 3 1) Заштрихувати половину круга. 2) Маса поросяти 12 кг. Яка маса третини поросяти? 3. Усні обчислення 1) Гра «Який знак?». — Зайчик розв’язував приклади на листочках. Подув вітерець, частини прикладів розлетілися. Допоможіть відновити приклади. На дошці — приклади без знаків дій. Діти працюють із сигнальними картками. 28 4 = 7 12 3 = 4 69 5 = 64 15 3 = 5 2 7 = 14 4 8 = 32 10 2 = 5 18 3 = 6 3 9 = 27 4 6 = 24 28 4 = 7 3 3 = 9 2) Логічні ланцюжки. Простежити, як змінюються числа на першому малюнку; використти цю закономірність під час заповнення порожніх кілець ланцюжків на наступних малюнках. а) 17 25 33 б) 36 42 в) 27 57 II. Робота над новим матеріалом 1. Підготовча робота 1) Виконання завдання № 853. 2) Виконання завдання № 854. 2. Складання таблиці множення на 5, користуючись № 855 3. Заучування таблиці Робота в парах. Діти запитують одне в одного таблицю множення. 4. Первинне закріплення Робота із сигнальними картками. 1) Учитель називає число, яке є відповіддю приклада множення на 5. Діти піднімають відповідні сигнальні картки. 2) Виконання завдання № 856. 5. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь 1. Робота над задачами 1) Розв’язання задачі № 857 (усно). 2) Розв’язання задачі № 858 (усно). 3) Творча робота над задачею № 859. За малюнком і схемою діти складають і розв’язують задачу. 2. Самостійна робота Виконання завдання № 860. 3. Перевірка роботи 4. Перетворення іменованих чисел (№ 861) Завдання виконується з коментуванням. IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 142 № 862, № 863. | |
| |
Переглядів: 4082 | |
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях |
Комбінована аплікація |
З чого все почалося |
Розкроювання тканини. Виготовлення серветки з бахромою |
Аплікація з паперу «курчатко» |
Всього коментарів: 0 | |