Тема. Пошук в Інтернеті. Програма «Internet Explorer» Мета. Закріпити вміння працювати з програмою-оглядачем. Формувати вміння використовувати пошукову систему Google. Розвиток логічного мислення, просторової уяви, уваги. Повторення правил поведінки при роботі з комп'ютером. Виховувати культуру поведінки у кабінеті інформатики та культуру навчальної праці при роботі з комп’ютером. Обладнання: комп'ютер, зошит з інформатики, програма«Internet Explorer». Хід уроку I. Організаційна частина. Повторення правил поведінки в комп'ютерному класі. II. Актуалізація опорних знань. Які послуги надає Інтернет? Яке призначення поля Адреса та Перехід? IІІ. Повідомлення теми і мети уроку. ІV. Вивчення нового матеріалу. Розповідь учителя. В Інтернеті є багато цікавої і корисної інформації. Ти вже знаєш, що вона розміщується на веб-сайтах, кожен з яких має свою адресу. За цією адресою сайт легко знайти. Проте що робити, якщо ми не знаємо, на якому сайті знаходиться необхідна інформація, або не знаємо точну адресу потрібного нам сайту? Робота з підручником (ст. 12) Практична робота. Виконання завдань №1 робочого зошита V. Фізкультхвилинка. Встаньте, діти, посміхніться, Землі нашій поклоніться, За щасливий день вчорашній, Ви до сонця потягніться. Раз присядьте, два присядьте – І за парти тихо сядьте. VI. Робота з комп’ютером. Завантаж оглядач Internet Explorer, введи в поле Адреса адресу google.com.ua та натисни кнопку Перехід. Відкрилася головна сторінка відомого пошукового сайту. Твоє завдання — знайти продовження історії, яку ми переглядали на минулому уроці. Введи в йоле запиту характерні слова: Нові друзі Ганнусі та натисни кнопку Пошук У результаті пошуку ти побачиш чимало фрагментів сторінок, де зустрічаються три слова, які ти ввів у запит. Тепер у полі запиту візьми ці три слова в лапки: "Нові друзі Ганнусі". Будемо шукати сторінки за характерною фразою. Кількість знайдених сторінок вражаюче менша. Зверни увагу на те, що після кожного фрагмента наведена адреса сторінки, де було знайдено слова з твого запиту. А заголовок фрагмента є гіперпосиланням на цю сторінку. Підведи до нього вказівник і клацни ліву кнопку миші. Відкриється сторінка, яка містить показаний фрагмент. VIІІ. Логічна сторінка для розумників і розумниць. (ст13) ІХ. Підсумок уроку. - Що нове ви дізнались на уроці? - Що найбільше сподобалось? - Чи були труднощі під час роботи? - Де використаєте одержані знання? - Про що хотіли б дізнатися більше? Х. Домашнє завдання Підручник: ст. 12-13 Робочий зошит: Урок 5(№2,3) Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1306 | |
Силуетно-площинне зображення дерев і птахів. Практична робота «Як живеться ва... |
Смішинки-веселинки. М. Хоросницька «Матусин заповіт», «Дві душі», «Обіцянка» |
«Наче вулик, наша школа...». Побудова тексту за питаннями і зразком |
Купання у водоймах. Правила поведінки на воді |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 22 |
Всього коментарів: 0 | |