Тема. Техніка безпеки при роботі з комп’ютером. Правила поведінки у комп’ютерному класі. Програма «Поштовий голуб. Україна» Мета. Закріпити знання правил техніки безпеки при роботі з комп’ютером та правил поведінки в комп’ютерному класі, формувати потребу в розумовій роботі, інтелектуальній та творчій активності. Розвивати просторову уяву, логічне мислення, уміння аналізувати послідовність, увагу, спостережливість. Виховувати культуру поведінки в комп’ютерному класі, культуру мовлення, бережливе ставлення до комп’ютерної техніки, інтерес до вивчення предмета. Обладнання. Персональні комп’ютери, програма «Поштовий голуб. Україна». Хід уроку І. Організація класу до уроку. Добрий день, в добрий час, Радий, діти, бачить вас. Ви почули всі дзвінок? Він покликав на урок. У комп’ютерному класі Правила слід пам’ятати І старанно працювати, Щоб знання хороші мати. ІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Актуалізація опорних знань Вчитель: – Перш ніж сісти за комп’ютери, нам слід пригадати всі правила безпечної роботи та поведінки в кабінеті інформатики. ІІІ. Робота над темою уроку 1. Перегляд слайдів «Як поводитись з комп’ютером» (1-2 кл). 2. Робота з підручником. (с.4) Опрацювання статті «Ми знову в комп'ютерному класі». 3. Гра «Закінчи речення»: Заходити у кабінет інформатики потрібно… (спокійно, не поспішаючи) Їсти, пити… (не можна) При роботі з комп’ютером руки повинні бути… (сухими, чистими) Не можна торкатися до… (дротів, розеток, кнопок клавіатури, з якими незнайомий, екрану монітора, тильної сторони комп’ютера) Від монітора треба сидіти на відстані… (не менше 50 см) 4. Фізкультхвилинка Встало вранці ясне сонце, Зазирнуло у віконце. Ми до нього потяглися, За промінчики взялися. Будем дружно присідати, Сонечко розвеселяти. Встали – сіли, встали – сіли. Бачте, як розвеселили. 5. Практична робота. Виконання завдань №1 і №4 робочого зошита 6. Практична робота на комп’ютері. Вчитель: А зараз пограємо у гру «Поштовий голуб. Україна». Перед тобою карта України. На ній позначено міста. Поштовий голуб тримає лист, на якому написана адреса – назва міста. Знайди на карті це місто й допоможи голубові доставити лист за адресою. Для цього підведи вказівник до назви потрібного міста і клацни ліву кнопку миші. Учні під керівництвом учителя працюють за комп’ютерами. 7. Фізкультхвилинка. Вправи для очей. 8. Логічна сторінка «Для розумників і розумниць», с. 5 1. Розгадай кросворд (назви річок України). 2. Відгадай ребуси. ІV. Підсумок уроку. Вчитель: Пам’ятайте, що ви маєте добре знати і точно виконувати вказівки вчителя, щоб уникати нещасних випадків, берегти техніку. Ви відповідаєте за стан робочого місця і збереження розміщеного на ньому устаткування. Діти, чи сподобавсь вам сьогоднішній урок? V. Домашнє завдання Підручник: ст. 4-5 Робочий зошит: Урок 1(№2,3) Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2249 | |
Я. Щоголів «Зимовий ранок». М. Рильський «Зима». Леся Українка «Сніг з морозо... |
Вступне заняття. Значення праці в житті людини. Організація робочого місця |
Народні традиції і здоров'я |
Хто ти. Які вони, який ти. Історія твого імені |
Формування художньо-конструктивних навичок роботи в техніці паперопластики. П... |
Всього коментарів: 0 | |