УРОК 24 Тема. Макетування будівельних споруд на основі розгортки за аналогом, макетом-зразком Мета: виготовити за аналогом макет будинку, розвивати графічні навички учнів, виховувати любов до рідної оселі, краю, Батьківщини. Обладнання: пам’ятка, розгортка будинку, готовий будинок. ХІД УРОКУ I. Організація учнів класу II. Актуалізація опорних знань 1. Бесіда з учнями. Білява хата. Рідна моя домівка. Рідна моя сторона. Куди б не поїхав, Тебе ніхто не забува. — Так, сьогодні на уроці мова піде про українську оселю, про рідний дім, у якому ви народилися і живете. Житло дуже давнє, як і сама людина. Але чи замислювались ви, яку будову має кожна будівля? (Будівля має дах, середню частину з вікнами, дверима та нижню.) — Як називається нижня частина? (Фундамент) 2. Повідомлення теми і мети уроку. — Сьогодні кожен за допомогою розгортки виготовить макет будинку, але оздобить його так, як схоче сам. 3. Демонстрація готового виробу. — Розгляньте, з яких елементів складається будівля. У такій послідовності і будемо сьогодні працювати. 4. Фізкультхвилинка. — Приготуйте необхідні для уроку інструменти: ножиці, олівець, лінійку, клей. — Пригадайте правила безпечної роботи з ножицями (див. урок 1). 5. Послідовність виконання роботи. а) За кресленням виконай розмітку розгортки стін на аркуші в клітинку. Виріж її. б) Обведи, як шаблон, на кольоровому папері. Розміть лінії згину. в) Домалюй припуски для оклеювання. г) Розміть дах і підставку за кресленням. д) Виріж, зігни і склей розгортку. 6. Індивідуальна робота учнів. — Виріжте двері та вікна за власним задумом та наклейте їх на макет. 7. Оцінювання дитячих робіт. Оцінювання дитячих робіт за допомогою «шкали оцінювання». III. Підсумок уроку — Що вдалося вам сьогодні на уроці? — Що нового дізнались? — Молодці, ви впоралися із завданням уроку! Народне прислів’я каже: «Зробив діло — гуляй сміло». На наступний урок принесіть ножиці, клей, лінійку, олівець, кольоровий папір, картон. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2072 | |
Значення природи для життя людини |
Елементарне поняття про скульптуру як вид образотворчого мистецтва. Практична... |
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові ча... |
Колір як засіб створення образу. Практична робота «В гостях у казкового персо... |
Збагачення палітри колірних відтінків. Малюнок на тему «Чарівник Смарагдового... |
Всього коментарів: 0 | |