Тема: Час. Заміна більших одиниць вимірювання часу меншими і менших — більшими Мета: вчити дітей замінювати одиниці часу менші на більші й навпаки; закріплювати вміння розв’язувати задачі способом відношень. Обладнання: картки для індивідуальної та усної роботи. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1. Індивідуальна робота за картками 2. Провести ланцюжок стрілок від найменшої величини до найбільшої. 3.Усні обчислення • Замінити меншими одиницями. 5 років, 2 роки, 2 місяці, 4 доби, 2 доби, 3 хвилини. • Замінити більшими одиницями. 12 місяців, 13 місяців, 70 хвилин, 140 хвилин, 5 годин. II. Вивчення нового матеріалу 1. Самостійне опрацювання матеріалу за вправами № 1003, 1004 2. Заміна більших одиниць вимірювання меншими. Вправа № 1005 (колективне розв’язання) 3. Самостійна робота: вправа № 1006 4. Коментоване розв’язання задачі № 1008 за коротким записом Учитель звертає увагу учнів на те, що задачу не можна розв’язати зведенням до одиниці, бо 50 не ділиться на 7. Потрібно розв’язувати способом відношень. У скільки разів більшу площу стін треба обклеїти, у стільки разів більше потрібно взяти рулонів. III. Підсумки уроку IV. Домашнє завдання № 1009, 1010. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1553 | |
Силуетно-площинне зображення дерев і птахів. Практична робота «Як живеться ва... |
З чистого джерела народної мудрості. Урок позакласного читання |
П. Тичина «Де не глянь — колоски». Т. Коломієць «Хліб» |
Київ — столиця України |
Сюжетні композиції з рослинних форм. створення колективних сюжетних композиці... |
Всього коментарів: 0 | |