Тема: Знаходження значень виразів на сумісні дії різних ступенів Мета: формувати обчислювальні навички учнів; розвивати вміння розв’язувати задачі, обернені до задач на знаходження суми двох доданків, та ускладнені задачі на спосіб зведення до одиниці. Обладнання: картки для усної лічби. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів Усні обчислення. • Провести ланцюжок стрілок від найменшої величини до найбільшої. • Вправа № 956. • Периметр прямокутника 100 м, а його довжина — 30 м. Знайти площу прямокутника. • Обчислити: 3 кг 910 г 28. II. Розвиток математичних умінь учнів 1.Задача № 957 (за таблицею самостійно розв’язати задачу) Врожайність Кількість гектарів Врожай Гречка?23 га506 ц Рис?, у 2 рази вища18 га? ц 2. Розв’язання задачі № 958 (учні з високим рівнем знань — розв’язати складанням виразу, решта після колективного складання задачі розв’язують її коментовано) 3. Колективне розв’язання вправи № 959 4. Приклади № 953 (обчислити із записом на дошці) 5. Фізкультхвилинка 6. Самостійне розв’язання прикладів № 954 за варіантами: I варіант — I стовпчик, II варіант — II стовпчик 7. Самостійне обчислення виразів № 955 III. Підсумки уроку IV. Домашнє завдання № 960, 961. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1781 | |
А. М'ястківський «Казка про яблуню». В. Коломієць «Не лови метелика». |
Дослідницький практикум. З чого це виготовлено? |
«Бременські музиканти» (німецька народна казка). Продовження |
Ліплення. композиція «Будиночок равлика» |
Колірний і тональний контраст як засіб виділення об’єкта зображення. Малюнок ... |
Всього коментарів: 0 | |