💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Знаходження значень виразів на сумісні дії різних ступенів

Тема: Знаходження значень виразів на сумісні дії різних ступенів

Мета: формувати обчислювальні навички учнів; розвивати вміння розв’язувати задачі, обернені до задач на знаходження суми двох доданків, та ускладнені задачі на спосіб зведення до одиниці.

Обладнання: картки для усної лічби.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

Усні обчислення.

• Провести ланцюжок стрілок від найменшої величини до найбільшої.

• Вправа № 956.

• Периметр прямокутника 100 м, а його довжина — 30 м. Знайти площу прямокутника.

• Обчислити: 3 кг 910 г   28.

II. Розвиток математичних умінь учнів

1.Задача № 957 (за таблицею самостійно розв’язати задачу)

Врожайність Кількість гектарів Врожай

Гречка?23 га506 ц

 Рис?, у 2 рази вища18 га? ц

2. Розв’язання задачі № 958 (учні з високим рівнем знань — розв’язати складанням виразу, решта після колективного складання задачі розв’язують її коментовано)

3. Колективне розв’язання вправи № 959

4. Приклади № 953 (обчислити із записом на дошці)

5. Фізкультхвилинка

6. Самостійне розв’язання прикладів № 954 за варіантами: I варіант — I стовпчик, II варіант — II стовпчик

7. Самостійне обчислення виразів № 955

III. Підсумки уроку

IV. Домашнє завдання

№ 960, 961.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (03.06.2015)
Переглядів: 1781 | Рейтинг: 0.0/0
А. М'ястківський «Казка про яблуню». В. Коломієць «Не лови метелика».
Дослідницький практикум. З чого це виготовлено?
«Бременські музиканти» (німецька народна казка). Продовження
Ліплення. композиція «Будиночок равлика»
Колірний і тональний контраст як засіб виділення об’єкта зображення. Малюнок ...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]