Тема: Множення багатоцифрових чисел на трицифрове Мета: ознайомити учнів з алгоритмом письмового множення багатоцифрових чисел на трицифрове; опрацювати складання задач на рух; вдосконалювати обчислювальні навички. Обладнання: картки для самостійної роботи, предметні малюнки, креслення. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1. Самостійна робота 2. Розв’язати рівняння. 2. Розв’язати рівняння. 720 : х = 80 630 : х = 90 х : 30 = 420 х : 60 = 530 II. Вивчення нового матеріалу 1. Підготовча робота Знайти добуток чисел 3 194 і 46. 2. Пояснення нового матеріалу Записати множення чисел 4 184 і 37, 4 184 і 237. Порівняння записів, знаходження відмінностей між першим прикладом і другим. 3. Первинне закріплення. Вправа № 850 (перший і третій вирази — записати розв’язання на дошці, решта — самостійно) 4. Фізкультхвилинка 5. Вправа № 851 — коментоване розв’язання III. Розвиток математичних умінь учнів 1. Задача № 852 (коментоване розв’язання по діях) 2. Самостійне розв’язання задачі за поданим виразом (учитель пропонує учневі з високим рівнем знань на дошці зробити креслення до задачі) 540 км Час— ?год 3. Самостійна робота розв’язання прикладів № 854 за варіантами (I варіант — перший стовпчик, II варіант — другий стовпчик). IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання № 855, 856. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1762 | |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 15 |
А. М'ястківський «Веселочка». Є. Горева «Кольоровий віршик». Г. Тарасенко... |
Хай буде сад. Складання і записування підписів під серією малюнків, що можут... |
Т. Шевченко «Тече вода з-під явора...» І. Франко «Дрімають села...» П. Тичина... |
Київ — столиця України |
Всього коментарів: 0 | |