Тема: Ділення багатоцифрових чисел на 10, 100, 1 000 з остачею. Задачі на спільну дію Мета: ознайомити учнів з діленням багатоцифрових чисел на 10, 100, 1 000 з остачею; формувати обчислювальні навички та вміння розв’язувати задачі. Обладнання: картки для усної лічби, таблиця для розв’язання задач. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів Усні обчислення • Гра «Знайди відповідь». У кожній таблиці знайти відповідь прикладу й обвести її. 700 - 260340540440 2 350 +1502 450 2 500 2 400 930 - 27903923913 2 000 : 10 •510200100 1 450 + 210 1 560 1 660 2 660 • Обчислити: 45 000 : 100, 250 • 100, 10 000 : 1 000. 25 : 3, 14 : 5, 20 : 7, 30 : 4, 45 : 6. • Розв’язання простих задач на рух за таблицею. Швидкість Час Відстань 45 км/год 3 год? км 3 км/год?300 км 2 м/хв?15 м 4 год280 м 2 год620 км II. Вивчення нового матеріалу 1. Підготовча робота — Скільки всього одиниць, десятків, сотень у числі 83 245? Тисяч у числі 456 321? 2. Пояснення вчителя 1 654 : 100 — Скільки всього сотень у числі 1 654? 54 одиниці становитимуть остачу. У числі 100 два нулі. Отже, коли ми ділимо 1 654 на 100, праворуч відраховуємо дві цифри, ставимо там кому. Числа до коми — ціле число від ділення, а числа після коми — остача. 1 654 : 100 = 16 (ост. 54) 34 982 : 100 = 349,82 = 349 (ост. 82). Питання: якщо ділимо на 1 000, скільки цифр справа будемо відраховувати? 3. Коментоване розв’язання прикладів № 632 4. Самостійне розв’язання прикладів № 633 за варіантами (по одному прикладу для кожного варіанта) 5. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь учнів 1. Робота над задачами 1)№ 634 (фронтально). 2) № 635 (складання плану розв’язання, далі — самостійне розв’язання задачі складанням виразу). 3) Колективне розв’язання задачі № 636. 1 000 : 100 — стільки разів по 100 км вміщається у 1 000 км; 36 • (1 000 : 100) — стільки літрів пального за нормою мав витрати шофер на шляху в 1000 км; 31 • (1 000 : 100) — стільки літрів пального він витратив у новому режимі роботи; 36 • (1 000 : 1 000) — 31 • (1 000 : 100) — стільки літрів пального шофер зекономить на шляху в 1 000 км. Слід вказати на більш зручний спосіб розв’язання задачі: (36 - 31) • (1 000 : 100). IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання № 638, 639. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1685 | |
Інформація. Як людина сприймає інформацію |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 7 |
Поняття про композицію як витвір мистецтва. Практична робота «Півник і курочк... |
Поведінка в незнайомих місцях |
Колірний і тональний контраст як засіб виділення об’єкта зображення. Малюнок ... |
Всього коментарів: 0 | |