Тема: Визначення числа десятків і числа десятків тисяч, числа сотень і сотень тисяч, числа одиниць і одиниць тисяч у заданих числах. Розв’язання задач на знаходження 4-го пропорційного способом відношень Мета: вправляти учнів у визначенні загальної кількості одиниць певного розряду у заданому числі; розвинути й закріпити вміння учнів розв’язувати задачі на відношення. Обладнання: предметні малюнки, креслення геометричних фігур. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1. Усні обчислення за вправою № 239 і 240 2. Завдання для опитування Підкреслити у числах одиниці першого класу однією рискою, одиниці другого класу — двома рисками. 200 615, 7 903, 40 004, 119 217. 3.Самостійна робота Розв’язати приклади. 48 000 : 1000 10 160 100 : 10 5 600 10 : 100 9 100 100 : 1000 4. Розв’язання прикладів № 243 з коментуванням II. Вивчення нового матеріалу 1. Підготовча вправа — Зі скількох одиниць складається число: 100, 1 000, 10 000, 100 000? 2. Пояснення матеріалу за вправою № 241. Читання правила 3. Первинне закріплення: завдання № 242 III. Розвиток математичних умінь учнів 1. Розв’язання задачі № 244 за малюнком 240 прикладів за 10 днів Кожен день — на 2 приклади менше. 10 днів — ? прикладів 2. Самостійне розв’язання задачі № 245 (скласти повний план розв’язання та записати розв’язання задачі) 3. Робота з геометричним матеріалом за таблицею В К С — Скільки на малюнку чотирикутників? Прямокутників? Трикутників? Назвати всі кути з вершиною у точці А. IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання № 248, 249. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1788 | |
Декларація прав дитини. Основний Закон держави. Обов'язки батьків та діте... |
Екскурсія до краєзнавчого музею, шкільного «живого куточка», зоопарку (на виб... |
Карта України. Умовні позначення на карті (рівнини, гори, водойми) |
Фантастичні герої, виліплені з пластиліну |
М. Підгірянка «Ходить, ходить зима гаєм...». Леся Українка «Красо України, По... |
Всього коментарів: 0 | |