💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Читання й записування шести цифрових чисел. Множення й ділення на 10, 100 і 1 000

Тема: Читання й записування шести цифрових чисел. Множення й ділення на 10, 100 і 1 000

Мета: з’ясувати практичне правило множення й ділення чисел на 10, 100, 1 000; розвивати вміння розв’язувати складені задачі; розвивати логічне мислення.

Обладнання: картки для усної лічби, таблиця «Множення й ділення на 10, 100, 1000».

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Усні обчислення

Вписати число в останній квадрат.

Вписати число у перший квадратик.

А Х 5

? : 8 / + 11\ - 19 81

2. Завдання для опитування

• Прочитати числа: 704 895, 100 005, 818 703, 14 008, 600 006, 300 300.

• Записати число, яке містить 432 од. другого класу і 120 од. першого класу.

• Підкреслити в числах клас тисяч: 236 459, 307 812, 123 000, 405 809.

3. Математичний диктант за вправами № 230, 231

4. Коментоване додавання чисел (№ 232)

5. Фізкультхвилинка

II. Вивчення нового матеріалу

1. Множення й ділення на 10, 100, 1 000 За поданими записами учні роблять висновок:

• Щоб помножити на 10, 100, 1 000, треба до числа праворуч дописати 1, 2, 3 нулі відповідно до 10, 100, 1 000.

• Щоб поділити число на 10, 100, 1 000, треба у числа зліва відкинути 1, 2, 3 нулі відповідно до 10, 100, 1 000.

2. Первинне закріплення

Вправа № 235 (коментоване розв’язання).

3. Самостійна робота

Розв’язання прикладів № 236 за варіантами: І варіант — перший рядок, ІІ варіант — ІІ рядок.

III. Розвиток математичних умінь учнів

Робота над задачею за рівнями.

• Високий рівень знань.

Учні вирішили посадити у шкільному саду 125 яблунь, а посадили у 2 рази більше. На скільки яблунь більше посадили учні в саду?

• Достатній рівень знань.

У парку росте 300 лип, дубів — від лип, а решта — клени. Скільки кленів росте у парку, якщо всього там росте 550 дерев?

• Середній та низький рівень знань.

За два дні туристи пройшли 100 км. Першого дня вони пройшли всього шляху. Скільки кілометрів туристи пройшли другого дня?

IV. Підсумки уроку

V. Домашнє завдання

№ 237, 238.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (27.04.2015)
Переглядів: 1385 | Рейтинг: 0.0/0
Тема. Казки народів світу. Урок позакласного читання
Передача просторових явищ. Практична робота «Чарівний ліс уночі»
Твоя родина, рідня, рід. Свята моєї родини
Аплікація з паперу. Види аплікацій. Виготовлення аплікації
Про гномика Мудрунчика, дівчинку Ганнусю та інформацію
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]