Тема: Нумерація шести цифрових чисел. Розкладання чисел на розрядні доданки Мета: вправляти учнів у читанні, запису шести цифрових чисел; перевірити знання з теми «П’ятицифрові числа»; вдосконалювати обчислювальні навички. Обладнання: картка для тематичного опитування. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1.Тематичне опитування Варіант I Варіант II 1.Записати цифрами числа: шість1.Записати цифрами числа: п’ять тисяч вісімсот сорок п’ять; десять тисяч сто двадцять сім; сімдесят тисяч шістсот; п’ятнадцять тисяч шістсот; тридцять тисяч вісімдесят дев’ять; сімдесят тисяч сорок шість; дванадцять тисяч п’ятсот два; сорок три тисячі три. Триста один; сімдесят дві тисячі. 2.Записати «сусідів» числа 80 000 2.Записати «сусідів» числа 70 000 Варіант I Варіант II 3. Порівняти.3. Порівняти. 37 480 і 37 40847 360 і 47 036 5 050 і 50 0504 040 і 40 040 23 019 і 23 91032 020 і 32 200 60 090 і 60 90060 070 і 67 000 4. Виконати ділення.4. Виконати ділення. 621 : 3, 912 : 73618 : 3, 292 : 73 5. Розв’язати задачу.5. Розв’язати задачу. Довжина відрізка 12 см. Відрізали Довжина смужки 24 см. Наталя -4 частину. Скільки сантиметрів відрізала на закладку -4 частину. Відрізка відрізали? Скільки сантиметрів смужки відрізала Наталя на закладку? 6. Знайти значення виразу.6. Знайти значення виразу. (840 - 359 • 2) + 292 : 73(540 - 387) • 8 - 816 : 16 7. На трьох лялькових виставах7. За три дні в бібліотеці побувало побувало 786 дітей. Першу900 учнів. Першого дня було виставу подивились 225 дітей,457 учнів, другого дня --- другу --- на 38 дітей менше. На 123 учні менше. Скільки учнів Скільки дітей подивилось третю побувало в бібліотеці третього виставу? Дня? 8. Знайти -5- від 1 м; -4 від 1 кг 8. Знайти -4 від 1 дм; -5 від 1 кг 2. Фізкультхвилинка II. Розвиток математичних умінь учнів 1. Усне виконання завдань № 213, 214 з коментуванням 2. Порівняння чисел (№ 215) 3. Розкласти числа на розрядні доданки (самостійна робота із взаємоперевіркою). Приклади № 216 4. Робота над задачею № 217 (самостійне розв’язання задачі; на дошці — короткий запис задачі) 5. Диференційована робота над задачею № 218 • Учні з високим рівнем знань — самостійне розв’язання. • Учні з достатнім рівнем знань — розв’язання за поданим планом. 1) Скільки кілограмів персиків було в ящиках по 10 кг? 2) Скільки кілограмів персиків було в ящиках по 15 кг? 3) Скільки було ящиків по 15 кг? • Учні з середнім та початковим рівнем знань — розв’язання задачі під керівництвом учителя. III. Підсумки уроку IV. Домашнє завдання № 219, 220. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1642 | |
Школа. Ти — школяр. Умій дружити. Дорога від дому до школи |
Саморобна дидактична гра «сад і город» |
Природа Українських Карпат |
Методика загартування; засвоєння елементарних правил приймання повітряних і с... |
Твої руки. Чутливість шкіри |
Всього коментарів: 0 | |