💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Утворення числа 10 000. Визначення кількості десятків, сотень і тисяч у числі. Задачі з буквеними даними. Радіус і діаметр кола

Тема: Утворення числа 10 000. Визначення кількості десятків, сотень і тисяч у числі. Задачі з буквеними даними. Радіус і діаметр кола

Мета: вчити визначати загальну кількість одиниць кожного розряду в заданому числі; складати вирази за умовою задачі і знаходити значення виразів; будувати коло заданого радіуса; вдосконалювати обчислювальні навички.

Обладнання: картки для усної лічби, креслення кола, предметні малюнки, нумераційна таблиця, циркуль у кожного учня.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

1) Записати й прочитати найбільше та найменше число із вправи № 143.

2) Прочитати відповіді прикладів № 144, в яких є дія ділення.

2. Усні обчислення

1) Робота з карткою.

Обчислити приклади та за кодом скласти слово — предмет у школі, який вивчає давнє минуле нашого народу.

72 :9 X 7 : 2 + 10 0 - 8 6 :7

X 8

0

350 - 1 1 0 :8 X 3 : 1 8 X 19 0

0

124 120 X 2

 X 7 0 230 : 1 1

X 9

0

9 43 0 02 5

22X 3

 +5 1-1 0 0 +7 5

 :1 4- 2 06

X 2 56- 5

ІЇ1X 8 14

0

0

Код

175 950 5 48 270 175 405

 

2)Завдання для опитування.

• Записати цифрами числа: шістсот, шістсот двадцять, вісім тисяч, тисяча шість, п’ять тисяч шість, дві тисячі чотириста десять.

• Записати число, яке містить: 3 тис., 6 сот., 7 дес., 2 од.; 8 тис., 8 од.; 4 тис., 2 сот., 3 дес., 1 од.

• Розкласти на розрядні доданки числа: 1 460, 3 405, 1 002, 2 200.

• Записати кожну суму числом.

900 + 30 + 3, 7 000 + 300 + 20 + 1, 6 000 + 500, 4 000 + 4.

• Записати «сусідів» чисел.

599, 340, 6 999, 1 001.

• Вказати на таблиці кути, визначити їх назву.

II. Вивчення нового матеріалу

1. Підготовчі вправи

• Прочитати числа: 7 289, 2 090, 4 444, 4 004.

• Назвати «сусідів» числа 8 000.

• Полічити від 4 997 до 5 010.

• Записати цифрами числа: тисяча п’ять, вісім тисяч триста, дві тисячі сто.

2. Виконання завдання № 146 (2, 3, 4)

3. Пояснення матеріалу за таблицею

5 732

- 5 000 од. + 700 од. + 30 од. + 2 од. -► 500 дес. + 70 дес. + 3 дес. + 2 од.

50 сот. + 7 сот. + 3 дес. + 2 од.

Пояснити різні форми запису числа і на основі їх аналізу зробити узагальнення: щоб дізнатись, скільки всього десятків, сотень у чотирицифровому числі, достатньо відкинути останню цифру (дві останні цифри) справа.

4. Первинне закріплення

Робота за таблицями вправи № 147.

5. Дії з круглими числами

Коментоване розв’язання прикладів № 148.

6. Фізкультхвилинка

III. Розвиток математичних умінь учнів

1. Коментоване розв’язання вправи № 149

2. Самостійне розв’язання задачі № 151

3. Робота з геометричним матеріалом. Вправа № 152 Вимірювання радіуса кола, креслення кола за вказаним радіусом.

IV. Підсумки уроку

V. Домашнє завдання

№ 154, 155.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (23.04.2015)
Переглядів: 1589 | Рейтинг: 0.0/0
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 16 (РУХЛИВІ ІГРИ)
Що можна робити з інформацією. Інформаційні процеси
У царстві букв і звуків
Дослідницький практикум. Як живуть мурахи?
Повітря. Рух повітря — вітер. Як дбати про чистоту повітря
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]