Тема: Утворення числа 10 000. Визначення кількості десятків, сотень і тисяч у числі. Задачі з буквеними даними. Радіус і діаметр кола Мета: вчити визначати загальну кількість одиниць кожного розряду в заданому числі; складати вирази за умовою задачі і знаходити значення виразів; будувати коло заданого радіуса; вдосконалювати обчислювальні навички. Обладнання: картки для усної лічби, креслення кола, предметні малюнки, нумераційна таблиця, циркуль у кожного учня. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Записати й прочитати найбільше та найменше число із вправи № 143. 2) Прочитати відповіді прикладів № 144, в яких є дія ділення. 2. Усні обчислення 1) Робота з карткою. Обчислити приклади та за кодом скласти слово — предмет у школі, який вивчає давнє минуле нашого народу. 72 :9 X 7 : 2 + 10 0 - 8 6 :7 X 8 0 350 - 1 1 0 :8 X 3 : 1 8 X 19 0 0 124 120 X 2 X 7 0 230 : 1 1 X 9 0 9 43 0 02 5 22X 3 +5 1-1 0 0 +7 5 :1 4- 2 06 X 2 56- 5 ІЇ1X 8 14 0 0 Код 175 950 5 48 270 175 405
2)Завдання для опитування. • Записати цифрами числа: шістсот, шістсот двадцять, вісім тисяч, тисяча шість, п’ять тисяч шість, дві тисячі чотириста десять. • Записати число, яке містить: 3 тис., 6 сот., 7 дес., 2 од.; 8 тис., 8 од.; 4 тис., 2 сот., 3 дес., 1 од. • Розкласти на розрядні доданки числа: 1 460, 3 405, 1 002, 2 200. • Записати кожну суму числом. 900 + 30 + 3, 7 000 + 300 + 20 + 1, 6 000 + 500, 4 000 + 4. • Записати «сусідів» чисел. 599, 340, 6 999, 1 001. • Вказати на таблиці кути, визначити їх назву. II. Вивчення нового матеріалу 1. Підготовчі вправи • Прочитати числа: 7 289, 2 090, 4 444, 4 004. • Назвати «сусідів» числа 8 000. • Полічити від 4 997 до 5 010. • Записати цифрами числа: тисяча п’ять, вісім тисяч триста, дві тисячі сто. 2. Виконання завдання № 146 (2, 3, 4) 3. Пояснення матеріалу за таблицею 5 732 - 5 000 од. + 700 од. + 30 од. + 2 од. -► 500 дес. + 70 дес. + 3 дес. + 2 од. 50 сот. + 7 сот. + 3 дес. + 2 од. Пояснити різні форми запису числа і на основі їх аналізу зробити узагальнення: щоб дізнатись, скільки всього десятків, сотень у чотирицифровому числі, достатньо відкинути останню цифру (дві останні цифри) справа. 4. Первинне закріплення Робота за таблицями вправи № 147. 5. Дії з круглими числами Коментоване розв’язання прикладів № 148. 6. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь учнів 1. Коментоване розв’язання вправи № 149 2. Самостійне розв’язання задачі № 151 3. Робота з геометричним матеріалом. Вправа № 152 Вимірювання радіуса кола, креслення кола за вказаним радіусом. IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання № 154, 155. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1589 | |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 16 (РУХЛИВІ ІГРИ) |
Що можна робити з інформацією. Інформаційні процеси |
У царстві букв і звуків |
Дослідницький практикум. Як живуть мурахи? |
Повітря. Рух повітря — вітер. Як дбати про чистоту повітря |
Всього коментарів: 0 | |