Тема: Письмове множення на двоцифрове число. Розв’язання задачі складанням виразу Мета: вправляти учнів у застосуванні письмового множення на двоцифрове число в процесі розв’язання задач; пояснити на прикладі можливість перевірки ділення з остачею; вдосконалювати обчислювальні навички. Обладнання: предметні малюнки, картки для усної лічби. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Зробити на дошці креслення: показати шлях хлопчика, записати розв’язання задачі № 80. 2) Пояснити розв’язання двох перших виразів із № 79. 2. Завдання для опитування • Записати в порядку зростання всі трицифрові числа, які можна записати цифрами 1, 5, 9. • У записі числа 352 поміняти місцями цифри так, щоб число збільшилось. 3. Робота біля дошки 1) Обчислити: 18 • 13, 23 • 15, 21 • 29. 2) Олег купив 16 зошитів по 25 к. і 10 зошитів по 54 к. Скільки всього грошей заплатив Олег? 3) Посіяли 16 кг жита, а зібрали у 24 рази більше. Скільки кілограмів жита зібрали? 4. Математичний диктант • До числа 720 додати добуток чисел 6 і 7. • Суму чисел 18 і 14 зменшити у 4 рази. • Знайти 1 від числа 36. • Знайти число, якщо його дорівнює 10. II. Розвиток математичних умінь учнів 1. Записати вирази та обчислити їх значення. • Зменшуване 85, від’ємник є добутком чисел 8 і 9. • Ділене 56, дільник є різницею чисел 14 і 6. 2. Коментоване розв’язання прикладів № 83 3. Фізкультхвилинка 4. Робота за малюнком вправи № 84 Жабенятко не може відповісти на запитання. Допоможіть йому. — Яка маса одного ящика? — Яка маса трьох ящиків? Яка маса двох ящиків масла? 5. Аналіз та розв’язання задачі № 85 — Скільки часу витратить батько на дорогу на роботу і назад автобусом? — Скільки часу витратить батько на дорогу на роботу і назад на метро? — На скільки менше часу витратить батько на дорогу, якщо їздитиме на метро? — На скільки менше часу витратить батько на дорогу на роботу і назад за 7 днів, якщо їздитиме на метро? Після аналізу задачі вчитель пропонує сильнішим учням скласти вираз до задачі, а решті учнів - розв’язати її під своїм керівництвом. 6. Самостійне розв’язання прикладів № 86 7. Групова робота Високий рівень Достатній рівеньСередній та початковий рівень Для ферми учні зібралиДля ремонту двох будин¬Посадили 25 кг пшени 90 кг трави першого для,ків витратили 13 банокці, а зібрали у 14 разівта другого дня --- 60 кг. По фарби, по 3 кг у кожній. більше. Скільки кілогра скільки кілограмів травиНа перший будинок ви¬мів пшениці зібрали? III. Підсумки уроку IV. Домашнє завдання № 87, 88. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3109 | |
Людина — частина живої природи |
І. Жиленко «Доброго ранку!..», Т. Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник». В.... |
Обов'язки дітей і батьків |
А. Григорук «Той ще не музика, хто в дудку дме». Підсумок теми |
Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або геро... |
Всього коментарів: 0 | |