💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Залежні слова при однорідних членах речення. (Вправи 83-86.)

Тема: Залежні слова при однорідних членах речення. (Вправи 83-86.)

Мета: Виробляти вміння визначати однорідні члени речення із залежними від них словами, поширювати речення однорідними членами.

Обладнання: Ілюстрації для складання речень з однорідними членами.

ХІД УРОКУ

I. Організація класу до уроку.

II. Перевірка домашнього завдання. (Вправа 82.)

— Охарактеризуйте перше і останнє речення за алгоритмом (додаток 3).

— Поясніть написання слів ПІР'ЇНКУ, КІГТІВ.

— Які члени речення називаються однорідними? Наведіть приклади.

ІІІ. Каліграфічна хвилинка.

а) ззааллеежжнніі слова

б) Складання і написання слів з використанням запропонованих букв.

Залежні, слова, зал, ніжна.

в) Ознайомлення з правилом про залежні слова при однорідних членах речення.

Залежні слова не однорідні, бо зв'язані з різними словами.

IV. Робота над вивченням нового матеріалу.

1. Колективне виконання вправи 83.

а) Встановлення зв'язку між словами в реченнях за допомогою пар слів.

Учителька розповідала нам про далекі походи, цікаві зустрічі, захоплюючі пригоди.

Учителька (що робила?) розповідала; розповідала (кому?) нам; розповідала (про що?) про походи; походи (які?) далекі; розповідала (про що?) про зустрічі; зустрічі (які?) цікаві; розповідала (про що?) про пригоди; пригоди (які?) захоплюючі.

б) Розгляд зв'язку між словами за допомогою схеми (підручник, с. 41).

в) Головне і залежне слово в словосполученні.

Питання в словосполученні ставиться від головного до залежного слова.

2. Коментоване списування із завданнями (за вправою 84).

Фізкультхвилинка.

3. Самостійна робота із фронтальною перевіркою (за вправою 85).

4. Творче завдання.

Складіть і запишіть речення за моделлю, записаною на дошці, підкресліть в них граматичну основу речення.

I в.

Хто?, хто?, хто?, хто?, що роблять?, де?

II в.

Хто?, що роблять?, що роблять?, що роблять, де?

— Якщо можливо, підберіть до однорідних членів залежні слова. Прочитайте утворені речення.

V. Підсумок уроку.

— Що нового ви дізналися про однорідні члени речення?

— Складіть речення з однорідними членами за ілюстраціями, почепленими на дошці.

— Поширте це речення залежними словами.

— Чи є однорідними залежні слова, які вживаються при однорідних членах?

VI. Домашнє завдання з інструктажем. Вправа 86, с. 41 — правило.

Категорія: Рідна мова | Додав: SYLER (05.08.2015)
Переглядів: 2840 | Рейтинг: 0.0/0
О. Буцень «Чи е зима?». Загадки
Право дитини на здоров'я. Як звертатися за порадою та по допомогу у разі ...
МУЗИКА РОЗПОВІДАЄ ПРО ЛЮДИНУ
Екскурсія до краєзнавчого музею, шкільного «живого куточка», зоопарку (на виб...
Чим ми бачимо. Чим ми чуємо
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]