Тема: Підготовка до підсумкової роботи за рік Мета: актуалізувати знання і вміння, набуті за рік; розвивати мовні вміння; виховувати вміння працювати самостійно й співпрацювати у парі і групі. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання (вправа 235) Перший учень з місця читає виписані словосполучення, пояснює дописані закінчення. Другий учень на дошці записує розбір за будовою виділених слів. II. Актуалізація опорних знань та мотивація навчання З дошки Сім, веселий, сумно, гратися, дерево, вона, щоранку, червоні, десятий, виспівало, радість. — На які групи можна розділити ці слова? Поясніть. — Як назвати ці групи одним словом? III. Оголошення теми і мети уроку — Сьогодні згадаємо все, що ми знаємо з вами про різні частини мови, а також написання вивчених нами словникових слів. IV. Закріплення та систематизація знань 1. Робота в парах (за вправою 237) — Як змінюються іменники (прикметники, дієслова, числівники, займенники)? — А що ви можете розповісти про прислівник? 2. Вибіркове списування Із словникових слів, надрукованих на форзаці підручника, виписати групу числівників і групу прислівників. — Поясніть правопис цих слів. — До якої групи належать слова, які ви не виписали? Доведіть. — Виберіть іменники з ненаголошеним голосним у корені. — Розберіть за будовою ззаду, океан. 3. Робота у парах за варіантами (вправа 238) І варіант — опрацьовує перше речення; ІІ варіант — друге речення; ІІІ варіант — третє речення. Перевірка — індивідуальне опитування. 4. Розвиток зв’язного мовлення. Колективне усне опрацювання вправи 236 V. Підсумок уроку. Інструктаж щодо виконання домашнього завдання VI. Домашнє завдання Підготуватися до контрольної роботи. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1091 | |
Що належить до природи. Природа жива і нежива |
Комахи |
Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до випадку обчисл... |
Витинанка як вид художньої роботи з папером. Вирізування симетричних форм із ... |
Склад числа 6. Шестикутник. Складання і читання прикладів на додавання. Розпі... |
Всього коментарів: 0 | |