Тема: Тематичне оцінювання Мета: провести контроль та перевірку знань учнів, їх навчальних досягнень за темою «У кожного є співуча пір'їнка»; виявити творчі здібності учнів. Форми тематичного оцінювання: а) усне опитування; б) практичне завдання; в) тестова перевірка. ХІД УРОКУ I. Вступне слово вчителя - Ми завершили вивчати розділ «У кожного є співуча пір'їнка». Кожен з вас має свої здібності. Хтось гарно танцює, складає вірші, співає, а хтось добре володіє комп'ютером, розв'язує задачі. Вивчаючи цей розділ, ми намагалися визначити свою «співучу пір'їнку». Наскільки нам це вдалося, виявить сьогоднішнє тематичне оцінювання знань. II. Робота над темою уроку 1.Тести. 1) Хто є автором слів: «У кожної людини є своя співуча пір'їнка»? а) Скомаровський; б) Сухомлинський; в) Носов. 2) Назва дивовижного птаха із співучою пір'їнкою -...: а) Жар-птиця; б) стрепет; в) одуд. 3) Чим співав дивовижний птах стрепет? а) Дзьобом; б) крилом; в) горлом. 4) Фантастичний герой, який учився складати вірші,- це...: а) Цибуліно; б) Незнайко; в) Буратіно. 5) Хто є автором «Пригод Незнайка і його товаришів»? а) Василь Сухомлинський; б) Микола Носов; в) Василь Симоненко. 6) Хто пробудив Очеретину для своєї пісні? а) Жаба; б) вітер; в) дощ. 7) Хто дає пораду: «Роби невтомно, вміло, хоч мале, та добре діло»? а) Грицько Бойко; б) Микола Сингаївський; в) Самуїл Маршак. 8) Що спонукає найбільше людину на творчість? а) Спогади; б) краса рідної природи; в) легенди. 9) Ліна Біленька побачила кенгуру, чарівних птахів, ведмедів-ліліпутів і геркулесів-бджол у поезії: а) «Веселка на долоні»; б) «Казка неба»; в) «Намалюю вітер». 10) Чим запам'яталася доля Василя Симоненка? а) Чудовими поезіями; б) коротким, але багатим на творчість життям; в) героїчним подвигом. 2. Запитання для усного опитування. Кожен учень витягує картку із запитанням і дає коротку відповідь. 1) Як називається тема, розділом якої є «У кожного є співуча пір'їна»? 2) Як називається перший розділ теми «Світ у мені й у світі я»? 3) Назвати пригоди і захоплення ровесників героїв Всеволода Нестайка. 4) Хто є автором оповідання «Як я став письменником»? 5) Ким був у цьому розділі Незнайко? 6) Хто і де згадав про літні канікули? 7) «Ти була мені, наче мати...». Хто автор цих рядків і що він мав на увазі? 8) Коли «розцвітають враз слова зелені й василькові» і хто їх автор? 9) Які слова бабусі стали прислів'ям? Що це за твір і хто є його автором? 10) Якому явищу природи «художник» присвятив три альбоми малюнків? 11) Що спонукало до творчості Анатолія Камінчука? 3. Практична робота. 1)Скласти поезію (робота по групах). 1 група. Скласти поезію на тему «Мій друг». 2 група. Скласти поезію за римами: природа - погода, навкруг - друг. 3 група. Дописати рядки, щоб вийшла поезія. Яке навкруг усе... (красиве) Чарує наше... (око)! Життя вирує скрізь... (щасливе) - Цінуймо це (високо)! 2) Захист своєї співучої пір'їнки (назва і доведення), наприклад: «Я люблю малювати, ось мої малюнки». ІІІ. Перевірка роботи. Оцінювання М. Підсумок уроку і підбиття результатів навчальних досягнень учнів Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1721 | |
«Мій рідний край, моя земля велика-превелика...». Встановлення меж речень. Ро... |
Як зимують птахи і звірі. Турбота людей про птахів, звірів узимку |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 23 |
Знайомтесь — клавіатура |
Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint |
Всього коментарів: 0 | |