Урок 3 Тема: Текст-опис (з елементами опису) «Калина під моїм вікном» Мета: формувати вміння складати тексти-розповіді (з елементами опису) за планом і словником, закріплювати знання про будову тексту, розвивати зв’язне мовлення, вміти аналізувати, виховувати спостережливість, прищеплювати любов до природи. Обладнання: таблиця № 11, робочі зошити, картки для індивідуальної роботи. Хід уроку І. Організаційний момент. Давайте усмішки усім дарувати: і друзям, і сестричці, і мамі, і тату. Хай радість злітає у небо, як птах, і добрі слова у нас всіх на устах. ІІ. Оголошення теми уроку. Загадка У вінку зеленолистім , У червоному намисті, Видивляється у воду На свою хорошу вроду. Отже, сьогодні ми будемо складати текст-опис «Калина під моїм вікном».
ІІІ. Актуалізація опорних знань, життєвого досвіду. Розгляд схеми побудови тексту-опису.
Розгляд малюнка з кущем калини, розповідь учнів про калину. ІV. Робота за таблицею № 11 «Калина під моїм вікном». План. Де росте калина? Яка калина на вигляд? Кого приваблює кущ калини повесні, восени? Яку користь приносить калина людям? Як народ величає калину? Словник: тонке, гнучке гілля; темно-зелені листки, смарагдові шати; білий запашний, духмяний цвіт; важкі кетяги, червоні, соковиті ягоди; палахкотять мов ліхтарики; лікувальна рослина, символ України. Ознайомлення з планом та опорними словами. Складання учнями усної розповіді за планом та опорними словами, її аналіз. (Учитель звертає увагу учнів на можливі помилки у побудові тексту, вживанні слів, конструюванні речень). Орфографічна підготовка. Гілля, темно-зелені, смарагдові, духмяний, важкі, Україна. Фізкультхвилинка Навколо дерев весело підемо. Різні листочки дружно підберемо. Відразу вгору піднімемо, А потім їх підкинемо, Нехай собі летять. V. Самостійна робота. Диференційована допомога. Слабким учням можна запропонувати картки з деформованими реченнями: Невисокий, калина, але, кущ, пишний. Не, любить, рости, у, місцях, вологих. Зацвітає, вона, цвітом, повесні, білим, запашним. Червоніють, восени, важкі, грона, калини. Шанують, здавна,і, красу, її лікувальні, властивості, за, люди. Учням з середнім рівнем досягнень можна запропонувати картки з початком речень. Калина – це… Росте… Навесні… Восени… Калину здавна… Сильні учні пишуть за планом і робочим матеріалом (табл. № 11). VІ. Підсумок уроку. Перевірка складених творів. Редагування. | |||||
| |||||
Переглядів: 7265 | |
Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна підтримка уроків математики |
Створення пейзажу. Послідовність дій під час створення пейзажу. Ескіз виробу.... |
Природа навколо нас |
Весняні свята. Великдень |
Запитання до природи. Чи розуміються тварини між собою? |
Всього коментарів: 0 | |